اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند:

رقابت انتخاباتی نباید با سیاه‌نمایی رقبا همراه باشد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند با اشاره به نزدیک شدن به زمان آغاز تبلیغات انتخابات مجلس گفت: رقابت انتخاباتی نباید همراه با سیاه‌نمایی چهره رقبا باشد، بلکه این رقابت به معنای سبقت جستن در کار خیر است.

رقابت انتخاباتی نباید با سیاه‌نمایی رقبا همراه باشد

محمد دیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه کلیه کاندیداهای انتخابات باید اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهار داشت: اگر کاندیداها و حامیان آنها اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهند هر نتیجه‌ای که در انتخابات رقم بخورد پیروز میدان هستند.

وی گفت: نباید براساس سوءظن در مورد کاندیداها قضاوت کنیم، چرا که تنها حرفی به واقعیت نزدیک است که ما در مورد آن به یقین برسیم.

*بیان مواضع بهترین شیوه تبلیغ برای افراد است

عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند بهترین شیوه تبلیغ برای کاندیداها را بیان مواضع و برنامه‌های خود برای منطقه عنوان کرد و افزود: نباید تخریب سایر کاندیداها در دستور کار افراد باشد.

دیانی ادامه داد: اگر افراد مواضع خود را برای مردم شفاف بیان کنند مردم به خوبی می‌توانند در مورد انتخاب فرد اصلح قضاوت کنند.

*کاندیداها از اسراف در تبلیغات بپرهیزند

وی تصریح کرد: هم‌چنین کاندیداهای مجلس باید از اسراف و تبذیر در تبلیغات انتخاباتی بپرهیزند چرا که برای انتخاب شدن نیاز به تبلیغات رنگین نیست بلکه مردم اگر یقین پیدا کنند که فردی اصلح است بدون تبلیغات نیز به فرد رأی می‌دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند به بیان معیارهای انتخاب اصلح پرداخت و گفت: شرعاً کسی نمی‌تواند بدون تحقیق به فردی رأی دهد، چرا که معیارهای انتخاب فرد اصلح کاملاً مشخص و تبیین شده است.

دیانی ادامه داد: مردم باید سوابق انقلابی افراد را مطالعه کنند و پیرامون عقاید آنها تحقیق کنند، هم‌چنین باید مردم به فردی رأی دهند که شجاعت ایستادگی در مقابل تشرهای قدرت‌های جهانی را داشته باشد.

*مردم کسی را انتخاب کنند که طعم فقر را چشیده باشد

وی تصریح کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که طعم فقر را چشیده باشد و منافع کشور و استان را بر منافع شخصی و گروهی خود مقدم بداند، هم‌چنین معتقد به اسلام و ولایت‌فقیه باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند ادامه داد: فرد اصلح کسی است که سیاست را بفهمد و مطلع به مفاسد و مصالح کشور باشد و نسبت به ولایت‌فقیه التزام قلبی و عملی داشته باشد، هم‌چنین تخصص لازم برای حضور در کمیسیون‌های مختلف مجلس را نیز داشته باشد.

*فرد اصلح خود باید دارای اعتبار باشد، نه از مجلس کسب اعتبار کند

دیانی اظهار داشت: فردی اصلح است که خود دارای اعتبار باشد نه از مجلس کسب اعتبار کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول