اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

بیانات رهبری درباره انتخابات مرجعی روشن برای همه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهبهان گفت: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات باید مرجعی روشن برای همه ما باشد.

بیانات رهبری درباره انتخابات مرجعی روشن برای همه است

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در فضای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان در خصوص حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش گسترده و ویژه کنند.

وی افزود: باید انتخابات به صورت اخلاقی و معنوی برگزار شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهبهان تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات باید مرجعی روشن برای همه ما باشد.

وی ادامه داد: نوشتن منشور اخلاقی انتخابات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مسئولان و اعضای ستادها و کاندیداها، برگزاری همایش در بخش‌ها و مناطق مختلف و استفاده از سخنران‌های خبره به‌منظور تبیین اصول انقلاب و لزوم مشارکت در انتخابات و ارسال فراخوان مقاله در مدارس مقاطع مختلف با موضوع انتخابات برای اجرای از جمله برنامه‌های در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان است.

ابوعلی خاطرنشان کرد: امروز دشمن چشم خیره و طمع‌کاری به نظام و انقلاب سی و سه ساله ما داشته و با ایجاد و طرح برنامه‌های متعدد ریز و درشت قصد تخریب وجهه انتخابات را دارد.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه ما بیداری است و در این مسیر باید با اتحاد و استواری گام‌های آهنین خود را باصلابت و محکم‌تر برداریم.

امام جمعه بهبهان عنوان کرد: باید نسبت به مسئله انتخابات توجه ویژه داشت و این عمومیت را به بخش‌های مختلف منطقه اشاعه داد و هدایت کرد.

وی در پایان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر خاری بر چشم کور دشمنان فرو می‌کند و بیعتی مجدد و محکم‌تر با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید خواهد کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول