اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خوی تاکید کرد

ضرورت مقابله با جنگ نرم در آستانه انتخابات

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خوی گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با توطئه‌های جنگ نرم دشمنان در آستانه انتخابات است.

ضرورت مقابله با جنگ نرم در آستانه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی قهرمان حقیقی صبح امروز در جلسه کمیته مقابله با عملیات روانی دشمنان در آستانه نهمین دوره انتخابات، اظهار داشت: دشمن امروز در جنگ سخت شکست خورده و برای مقابله با پیشرفت روز به روز ملت ایران جنگ نرم را در پیش گرفته و عملیات روانی ایجاد کرده است که اختلاف‌افکنی میان اقشار و گروه‌های مختلف از آن جمله است.

وی افزود: نیروی انتظامی با پشتیبانی نهادهای فرهنگی به صورت پویا و آگاهی کامل از تهدیدهای نرم و روانی مقابله می‌کند و در این ارتباط از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی خوی با بیان اینکه دشمنان با استفاده از جنگ نرم به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام، مایوس کردن مردم و در نهایت فروپاشی نظام و حاکمیت ارزش‌های لیبرال دموکراسی غربی هستند، افزود: دشمنان هیچ وقت برآورد صحیحی از داخل کشور ما ندارند و تمام سرمایه‌های خود را به میدان می‌آورند اما در نهایت با شکست مواجه می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه مرعوب کردن و ایجاد تردید در بین آحاد جامعه در تهدید نرم مطرح است، افزود: دشمنان برای مقابله با این انقلاب و نظام هر آتشی که خواستند روشن کردند اما خداوند آن را خاموش کرد و نقشه‌هایشان را برملا ساخت.

حقیقی تصریح کرد: دشمنان نظام در همین جریانات و حوادث اخیر فکر می‌کردند که می‌توانند از آب گل‌آلود ماهی گرفته و موج‌سواری کنند اما ورق به سرعت برگشت و چیزی جز روسیاهی برای آنها ‌‌باقی نماند.

وی با اشاره به انقلاب‌هایی که اکنون در گوشه و کنار جهان در حال شکل گرفتن است، گفت: هیچ کدام از این خیزش‌ها مانند انقلاب ایران نیست زیرا در کشورمان انقلاب در همه ابعاد از جمله تغییر حکومت و گسست از همه وابستگی‌ها ایجاد شد.‌

این مسئول با اشاره به تاریخ پرفراز و نشیب ایران و جنگ‌هایی که نتیجه آن از دست دادن بخشی از خاک کشور می‌شد، افزود: در دو قرن گذشته هیچ حمله و جنگی بدون از دست دادن بخشی از خاک کشورمان به پایان نرسید، اما امام راحل همه تحقیرهای تاریخی را که به ملت ایران روا می‌شد از میان برد. ‌

حقیقی محوری‌ترین عنصر ناکامی‌های دشمنان را با وجود تغییر تاکتیک و شیوه هجوم به کشورمان، هوشیاری، تدبیر و حضور ولایت فقیه دانست.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول