اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار منوجان اعلام کرد

واگذاری 3 هزار و 980 امتیاز آب در منوجان

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان منوجان گفت: تاکنون 3 هزار و 980 امتیاز در شهرستان منوجان به متقاضیان اشتراک آب روستایی واگذار شده است.

واگذاری 3 هزار و 980 امتیاز آب در منوجان

رضا زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: تاکنون 320 کیلومتر لوله‌گذاری مجتمع‌های تیاب، پشته ‌بجگان، مهاجرین استیچ، چاه‌شور و اسلام‌آباد گشولگ و روستاهای نورآبادگو، سگنان‌چاه‌نر و زنبوری شهلکان خریداری و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی اتصالات و محافظ شیرآلات نیز خریداری و نصب شده‌اند، افزود: 20 حلقه چاه نیز حفر، تجهیز، کف‌شکنی و پشته‌بری شده‌اند.

زارعی تصریح کرد: آبرسانی سیار به 35 روستای فاقد آب شرب با یک هزار و 53 خانوار و جمعیتی بیش از 5 هزار و 400 نفر انجام گرفته است.

وی تعداد امتیازهای فروخته شده در شهرستان منوجان را 3 هزار و 980 امتیاز عنوان کرد و ابراز داشت: یک هزار و 720 کنتور خراب نیز توسط این اداره تعویض شده است.

زارعی با بیان اینکه 403 مورد لوله‌های خلافی شناسایی، قطع و اصلاح شده است، خاطرنشان کرد: همچنین 12 هزار و 236 مورد ترکیدگی توسط واحد اتفاقات اداره آبفار شهرستان منوجان رسیدگی و رفع شده است.

وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در واحد‌های کنترل کیفی و آزمایشگاه اذعان داشت: 4 هزار و 680 مورد آزمایش میکروبی تعیین کلیفرم و کدورت نیز انجام گرفته است.

زارعی بیان داشت: همچنین 300 مورد آزمایش شیمیایی و 115 هزار و 200 آزمایش کلر‌سنجی توسط اداره امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان منوجان انجام شده است.

انتهای پیام/غ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول