اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

شرکت آبفار خراسان شمالی آب را پیش‌فروش کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی اعلام کرد: این شرکت پیش‌فروش آب در مناطق روستایی استان را اجرایی کرد.

شرکت آبفار خراسان شمالی آب را پیش‌فروش کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی حسن عشقی گفت: پیش فروش 677 میلیون ریالی آب بهاء در دفاتر ict ‌روستایی با استفاده از شارژ کارت‌ها آغاز شد.
وی افزود: با انعقاد قرارداد فی مابین شرکت آب و فاضلاب روستایی و اداره کل پست استان خراسان شمالی از ابتدای اردیبهشت ماه، طرح پیش فروش آب بهاء توسط دفاتر ict روستایی ‌اجرایی شد.
رئیس اداره امور مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: طی این مدت با توجه به اینکه مشترکان از فروش شارژ کارت اطلاع زیادی نداشتند و طرح کاملاً برای آنها شناخته شده نبود، پیش فروش آب بهاء به مبلغ 677 میلیون ریال رسید.
عشقی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح هزینه‌های کارمزد بانکی و چاپ و توزیع قبوض و نیز هزینه ایاب و ذهاب مشترکان حذف شده و دوره وصول مطالبات نیز به حداقل رسیده است.
وی با اشاره به افزایش بهره‌وری اقتصادی اجرای این طرح در خراسان شمالی یادآور شد: برای تشویق این مشترکان، در آینده‌ای نزدیک قرعه کشی و اهداء جوایز توسط اداره پست انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ش30/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول