اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان:

300 هزار روستایی زیر پوشش آبفار زنجان هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان گفت: در حال حاضر 300 هزار روستایی زیر پوشش آبفار استان زنجان هستند.

300 هزار روستایی زیر پوشش آبفار زنجان هستند

یدالله حسنی امروز در گفت­وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر 89 هزار و 249 خانوار در روستاهای استان زنجان ساکن هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 87 هزار و 589 خانوار در روستاهای بالای 20 خانوار ساکن هستند، ادامه داد: همچنین یک هزار و 660 خانوار نیز در روستاهای زیر 20 خانوار استان زنجان زندگی می­کنند.

مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان اذعان داشت: در حال حاضر 71 هزار و 162 خانوار روستایی زیر پوشش آبفار استان زنجان هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 387 هزار و 226 نفر در روستاهای استان زنجان ساکن هستند، ادامه داد: از این جمعیت 308 هزار و  594 نفر زیر پوشش آبفار استان زنجان هستند.

حسنی با تفکیک شهرستانی روستاهای زیر پوشش آبفار استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر 17 هزار و 626 خانوار در روستاهای زیر پوشش آبفار هستند.

وی تصریح کرد: تعداد خانوارهای زیر پوشش آبفار در شهرستان زنجان برابر با 74 هزار و 461 نفر از جمعیت روستایی ساکن در این شهرستان است.

مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان با اشاره به اینکه 20 هزار و 679 خانوار ساکن در روستاهای شهرستان خدابنده زیر پوشش آبفار استان زنجان هستند، افزود: این خانوارها برابر با 96 هزار و 167 نفر از جمعیت روستایی این شهرستان را شامل می‌شوند.

وی خانوارهای زیر پوشش شرکت آبفار استان زنجان در شهرستان ماهنشان را 6 هزار و 268 مورد اعلام کرد و یادآور شد: این تعداد روستا برابر با 28 هزار و 486 نفر جمعیت روستایی ساکن در شهرستان ماهنشان است.

حسنی خانوارهای زیر پوشش آبفار را در شهرستان طارم 7 هزار و 976 مورد اعلام کرد و افزود: این خانوارها 33 هزار و 179 نفر از جمعیت روستایی شهرستان طارم را تشکیل می­دهند.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 267 خانوار ساکن در روستاهای ایجرود زیر پوشش آبفار قرار دارند، ادامه داد: از نظر جمعیتی 29 هزار و 584 ایجرودی زیر پوشش آبفار هستند.

مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان خانوارهای روستایی زیر پوشش آبفار در شهرستان ابهر را 8 هزار و 667  خانوار عنوان کرد و افزود: این تعداد خانوار برابر با 34 هزار و 922 نفر از جمعیت روستایی ساکن در شهرستان ابهر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 679 خانوار ساکن در روستاهای خرم دره زیر پوشش آبفار قرار دارند، اضافه کرد: جمعیت روستایی زیر پوشش آبفار استان زنجان در شهرستان خرم‌دره 11 هزار و 795 نفر است.

حسنی یادآور شد: در مجموع 71 هزار و 162 خانوار روستایی در استان زنجان زیر پوشش شرکت آبفار قرار دارند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول