اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرمی:

بسیج بازوی توانمند ولایت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان گرمی گفت: بسیجیان ما امروز به عنوان مدافعان انقلاب و مسیر آرمانی امام و شهدا و در حقیقت بازوی توانمند ولایت هستند.

بسیج بازوی توانمند ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله بدری صبح امروز در نشست تخصصی بسیجیان گردان الزهرا(س) در گرمی اظهار داشت: بسیج که یادگار اندیشه ناب و بالنده امام راحل است امروز در سی و چهارمین سالگرد پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است که از ثمرات آن تمام انسان‌های آزادیخواه و منصف می‌توانند بهره‌ بگیرند.

وی رمز ماندگاری بسیج و فداییان ولایت را ولایت‌پذیری بی‌چون و چرا در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها توصیف کرد و افزود: تنها راه گذر از بحران‌ها، تهدید‌ها و شرایط سخت تهدید و هجمه دشمن گوش به فرمان بودن ولایت مطلقه فقیه است که می‌تواند به عنوان کشتی نجات ملت ایران را از امواج سهمگین به سمت حرکتی بالنده سوق دهد.

فرمانده سپاه شهرستان گرمی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز در سر‌درگمی واقعی در تلاش هستند تا نهادهای انقلابی به ویژه سپاه، بسیج و ... را مورد سخت‌ترین حرکت‌های تبلیغی و رسانه‌ای قرار دهند تا شاید از این طریق عقده‌های خود را خالی کنند در حالی که صلابت و تنومندی این نهادهای انقلابی دشمن را بیش از سه دهه است در بهت و حیرت فرو برده است.

بدری با بیان اینکه اتحاد و همبستگی ایرانیان به نقطه امید و روشنی بسیاری از ملت‌ها تبدیل شده است، یادآور شد: آنهایی که در داخل کشور با آهنگ همسو با دشمن سعی می‌کنند به سپاه و بسیج هجمه وارد کنند به این حقیقت پی برده‌اند که صلابت این نیروها شکستنی و قابل خدشه نیست.

این مسئول از بسیج به عنوان ذخیره همیشه شاداب و بالنده انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: اقتدار بازدارنده بسیج دشمن را سردر‌گم کرده و هراس از مشت آهنین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد فکر تهاجم به ایران در مخیله دشمنان نقش ببندد.

فرمانده سپاه شهرستان گرمی بیان داشت: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی در کمال زبونی و خفت به دنبال شکست‌های اخیر ایران اسلامی ما را گاه و بی‌گاه تهدید به حمله نظامی یا فشار‌هایی می‌کنند از سر عجز و ناتوانی است در حالی که ایرانیان آبدیده‌تر از آن هستند که اسیر چنین جوسازی‌ها و حرکت‌های بیمارگونه شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود اظهار داشت: مردم در حالی که یک بار دیگر پشتیبانی حقیقی خود را در 22 بهمن نشان دادند بار دیگر در 12 اسفند روز برگزاری انتخابات مجلس صلابت خود را در حمایت از نظام به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول