اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال

فرش‌آرا، برد را با تساوی عوض کرد

خبرگزاری فارس: در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فرش‌آرا مشهد برد را با تساوی عوض کرد.

فرش‌آرا، برد را با تساوی عوض کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فرش‌آرا مشهد و ملی‌حفاری اهواز به مصاف هم رفتند.

این دیدار در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد و نتیجه آن از اهمیت بالایی برای دو تیم برخوردار بود، در این دیدار زیبا، جذاب و مهیج که 6 گل را دربر داشت در نهایت با تساوی به پایان رسید و دو تیم امتیازات این دیدار را تقسیم کردند.

تیم فرش‌آرا مشهد در نیمه نخست با نتیجه 3 بر 1 از حریف پیش افتاد اما در نیمه دوم نتوانست نتیجه را حفظ کند و در نهایت بازی با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید.

این در حالی بود که پیش از به ثمر رسیدن گل سوم تیم ملی حفاری اهواز تیم فرش‌آرا موقعیت‌های گل فراوانی را به دست آورد اما بی‌دقتی بازیکنان مانع از گل‌زنی شد.

علی عبداللهی دو گل تیم فرش‌آرا را به ثمر رساند و ابراهیم حاجتی گل سوم‌ میزبان را در نیمه اول به ثمر رساند.

هر سه گل تیم ملی‌حفاری اهواز را در این دیدار مجتبی مریدی‌زاده کاپیتان خوش تکنیک این تیم که بهترین بازیکن میدان نیز بود به ثمر رساند.

در حالی که تا 2 دقیقه مانده به پایان مسابقه تیم فرش‌آرا با نتیجه 3 بر 2 از حریف پیش بود اما نتوانست این نتیجه تا پایان بازی حفظ کند.

در فاصله 4 ثانیه مانده به پایان بازی تیم فرش‌آرا متحمل ششمین خطای تیمی شد و بازیکن ملی‌حفاری اهواز توانست از روی نقطه پنالتی دوم، گل برتری مهمان را به ثمر رساند.

تیم ملی‌حفاری اهواز که در این فصل علی‌رغم نداشتن بازیکن سرشناس نتایج قابل قبول و دور از انتظاری را کسب کرده است، هم‌اکنون با 41 امتیاز پس از تیم‌های مدعی لیگ در مکان چهارم ایستاده است.

این تیم هفته گذشته صدرنشین مسابقات یعنی شهید منصوری قرچک را با شکست بدرقه کرد و سایر تیم‌های مدعی را امیدوار به قهرمانی کرد.

هم‌اکنون در جدول رده‌بندی تیم فرش‌آرا مشهد در 23 بازی خود صاحب 8 پیروزی، 5 تساوی و 10 شکست و 28 امتیاز است که در مکان هشتم جدول رده‌بندی ایستاده است.

تیم فرش‌آرا مشهد در این دیدار فاصله چندانی با پیروزی نداشت و اگر‌ بازیکنان این تیم بازی را تمام شده نمی‌دانستند و موقعیت‌ها را به راحتی از دست نمی‌دادند برنده این مسابقه بودند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول