اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان:

مقابل صبای قم فقط به دنبال 3 امتیاز بودیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ در دیدار حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر تنها به دنبال سه امتیاز دیدار با صبای قم بودیم.

مقابل صبای قم فقط به دنبال 3 امتیاز بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علیرضا افضل بعد از پایان دیدار تیمش با صبای قم در هفته دهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که به برتری گیتی‌پسند اصفهان مقابل صبا انجامید اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود، این مسابقه شبیه به بازی رفت که در اصفهان میزبان صبا بودیم سخت و دشوار بود اما خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر آنچه که بیش از همه برای ما و بازیکنان تیم گیتی‌پسند اصفهان مهم است، کسب سه امتیاز از تمام دیدارهای باقی مانده سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است چرا که ما به دنبال قهرمانی هستیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان افزود: ما در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جدال سختی با تیم‌ شهید منصوری قرچک داریم و نمی‌خواهیم قهرمانی در لیگ سیزدهم را به راحتی به این تیم واگذار کنیم.

وی یادآور شد: از قبل هم می‌دانستم که بازی بسیار سختی با صبای قم خواهیم داشت، من چند سال است که در لیگ برتر مربیگری می‌کنم و با صراحت می‌گویم که صبای قم یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و بازیکنان بسیار خوبی دارد.

افضل عنوان داشت: من از وضعیت این تیم کاملا آگاهم، می‌دانم که آنها تمام نفرات خود را از بازیکنان بومی فوتسال قم تشکیل داده‌اند و حتی بضاعت مالی آنها در مقایسه با گیتی‌پسند اصفهان بسیار اندک است اما امیدوارم مسئولان قم از این تیم حمایت کنند.

وی اضافه کرد: حیف است تیمی مانند صبای قم مورد حمایت قرار نگیرد، این تیم به فوتسال کشور خدمت کرده است و امسال با بضاعت اندکی که داشت توانست هم چهره‌های خوبی به فوتسال کشور معرفی کند و هم اینکه جزو مدعیان قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در ادامه در پاسخ به اینکه بخت تیمش برای قهرمانی در لیگ سیزدهم را چگونه می‌بیند تصریح کرد: ما رقابت نزدیکی با تیم فوتسال شهید منصوری قرچک داریم اما هرگز نگران نتایج این تیم نیستیم.

وی بیان داشت: ما در سه بازی آینده با تیم منصوری قرچک در اصفهان بازی خواهیم داشت و اول سعی می‌کنیم سه امتیاز اختلاف با این تیم را در دیدار رودررو با منصوری جبران کنیم، ضمن اینکه آنها با تیم فولاد ماهان اصفهان نیز یک بازی بسیار سخت دارند.

در حال حاضر تیم‌ فوتسال شهید منصوری قرچک با کسب 59 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاده است، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با کسب 56 امتیاز در رده دوم جای دارد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول