اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان خبر داد

حضور 750 ناشر در نمایشگاه نهم کتاب هرمزگان / ارائه 40 هزار عنوان کتاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از حضور مستقیم 350 ناشر و حضور غیر مستقیم 400 ناشر در نهمین نمایشگاه کتاب استانی هرمزگان خبر داد.

حضور 750 ناشر در نمایشگاه نهم کتاب هرمزگان / ارائه 40 هزار عنوان کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده در نشست خبری نهمین نمایشگاه کتاب استانی هرمزگان با بیان اینکه سرانه مطالعه در کشور خیلی پایین است، اظهار امیدواری کرد با برگزاری نمایشگاه‌ها در اقصیٰ‌ نقاط کشور زمینه علاقه‌مندی و تشویق هر چه بیشتر مردم به مطالعه فراهم شود.

وی با بیان اینکه نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از تاریخ 30 بهمن تا ششم اسفند در محل نمایشگاه‌های سازمان بازرگانی در بندرعباس دایر می‌شود، افزود: در این نمایشگاه 400 غرفه جانمایی و در نظر گرفته شده که 350 غرفه به ناشران و 50 غرفه دیگر به امور اداری و خدماتی نمایشگاه اختصاص دارد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این نمایشگاه در مجموع 750 ناشر نسبت به ارائه آخرین انتشارات خود اقدام می‌کنند که 350 ناشر به طور مستقیم در این نمایشگاه حضور می‌یابند و سایر ناشران نیز به طور غیر مستقیم و در قالب نمایندگی محصولات خود را ارائه می‌کنند.

مریدی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: بیش  از 650 هزار جلد کتاب در قالب 40 هزار عنوان در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

این مسئول گفت: برگزاری نمایشگاه‌ خوشنویسی، همایش مؤلفان، غرفه حجاب و عفاف، ایستگاه نقاشی کودکان، برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب، همایش تجلیل از مؤلفان پیشکسوت، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، اجرای شب شعر و موسیقی سنتی از جمله برنامه‌های مدنظر برای بخش جنبی نمایشگاه نهم کتاب هرمزگان است.

مریدی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه بن خرید در نمایشگاه نهم به ارزش 400 میلیون تومان خبر داد و اذعان داشت: این اعتبار در قالب 20 درصد تخفیف توسط بانک صادر کننده بن کتاب، در نمایشگاه به متقاضیان بن کارت ارائه می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: هم‌چنین 20 درصد تخفیف نیز از طرف ناشران ارائه می‌شود، که در مجموع تمام کتب موجود در نمایشگاه با تخفیف 40 درصدی به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول