اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان خبر داد

نمایشگاه عرضه صنایع دستی و سوغات در اردکان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان از احداث و راه‌اندازی نمایشگاه بزرگ عرضه صنایع دستی و سوغات شهرستان اردکان خبر داد.

نمایشگاه عرضه صنایع دستی و سوغات در اردکان برپا می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، احمد کمالی عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اردکان بر معرفی و شناسایی هرچه بیشتر جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری اردکان به مسافران نوروزی تاکید کرد.

وی از احداث نمایشگاه بزرگ عرضه صنایع دستی و سوغات شهرستان اردکان در حاشیه خط سنتو و در جوار شهرک صنعتی اردکان خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه در زمینی به مساحت دو هکتار و توسط بخش خصوصی احداث و راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار اردکان ادامه داد: این نمایشگاه ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه محصولات فرهنگی و صنایع دستی و سوغات متنوع اردکان و یزد به مسافران نوروزی فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع نقشه راهنمای بناهای تاریخی و اماکن مذهبی در ورودی شهر، تجهیز پارک‌ها به منظور اسکان مسافران، قرارگیری راهنما در بناها و اماکن تاریخی و نصب تابلوهای راهنما برای ابنیه تاریخی از جمله تمهیداتی است که در معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری شهرستان موثر است.

کمالی بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای پذیرایی هرچه بهتر از مسافران نوروزی را خواستار شد و افزود: در این راستا نقش شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری در نظافت، آذین‌بندی و معرفی شهرستان اردکان به بازدیدکنندگان و مسافران، کلیدی و تاثیرگذار است.

به گزارش فارس، اسکان مسافران در مدارس شهرستان، استقبال از مسافران در میادین ورودی و برگزاری جنگ شادی به مدت پنج شب در پارک شهر اردکان از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول