اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

ملاک انتخاب یک نماینده صداقت است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مردم در انتخاب فرد اصلح مطالعه و دقت کنند و صداقت را ملاک انتخاب یک نماینده قرار دهند.

ملاک انتخاب یک نماینده صداقت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در مراسم یادواره فرماندهان شهید سپاه رودبار در مسجد ولی عصر(عج) پایین بازار این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهید سید یونس رودباری نخستین شهید نهضت امام خمینی(ره) در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی پیشتاز بود.

وی با بیان اینکه تقدیم بیش از 400 شهید والامقام از شهرستان رودبار نشان‌دهنده روشنگری مردم این دیار است، گفت: شهادت شهید سید یونس رودباری در نهضت امام (ره) و تقدیم بالغ بر 400 شهید، بیش از 800 ایثارگر و حدود 100 آزاده بیانگر ارادت مردم نسبت به ارزش‌های انقلاب است.

این مسئول ادامه داد: حضور مردم رودبار در حفظ ارزش‌های انقلاب ولایت‌مداری، محب اهل بیت، ارزش‌مداری، حق‌مداری و پاسداری از حق را به اثبات رسانده است.

وی یادآور شد: یاد شهدا عزت‌آفرین است و مردم ایران با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن برای حفظ ارزش‌های نظام عزت به دست آوردند.

پورمحمدی با بیان اینکه 29 سال از ترور شهید موسوی فرمانده اسبق سپاه رودبار می‌گذرد خاطر نشان کرد: مردم مشتاقانه برای حفظ گرامیداشت این شهید سرافراز مراسم یادبود برپا کردند.

وی به حماسه‌آفرینی مردم در 22 بهمن امسال اشاره کرد و افزود: رهبر کبیر انقلاب 22 بهمن را یوم‌الله نامیدند و مردم از تمام طیف‌ها برای اینکه ثابت کنند از مسیر امام(ره) منحرف نشده‌اند وارد صحنه شدند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، 22 بهمن امسال را متفاوت‌تر از سال قبل نامید و ابراز داشت: 22 بهمن امسال با تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن همراه بود اما حضور مردم ثابت کرد که محکم‌تر از گذشته برای حفظ دستاوردها و ارزش‌ها ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه تقدیم شهدای هسته‌ای نشان داده که فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و در بین مردم زنده است تصریح کرد: اعلام آمادگی سه هزار دانشجو برای انتخاب رشته فیزیک هسته‌ای نشان می‌دهد حفظ ارزش‌ها در بدنه نسل‌ها و جوامع نفوذ کرده است.ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی، ایثارگری و از دشمن نترسیدن از ثمرات ایثار و شهادت است.

پورمحمدی 22 بهمن را یک امتحان دانست و ابراز داشت: مردم با حضور خود در 22 بهمن و حمایت از ارزش‌های انقلاب از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

این مسئول برگزاری انتخابات را آزمونی دیگر برای کشور دانست و بیان داشت: در انتخابات باید از اینکه فلانی رفیق ماست و سلام و علیکی با فلانی داریم، به دور باشیم.

وی افزود: در انتخابات باید به کسی که دغدغه دارد و مشکلات را درک می‌کند رأی دهیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، درباره مشکل آب شرب شهرستان رودبار عنوان داشت: شهری که بیشترین منابع آبی در این شهرستان را دارا است، مشکل آب شرب دارد.

وی اشتغال را از دغدغه‌های دیگر مردم شهرستان رودبار عنوان کرد و اذعان داشت: بسیاری از تحصیلکرده‌های خانواده‌ها بیکار هستند بنابراین باید کسانی را انتخاب کنیم که بالاتر از سطح عادی فکر کنند و برای برطرف کردن این مشکلات با قدرت برنامه‌ریزی داشته باشند.

پورمحمدی با بیان اینکه تمام شهرها و مناطق نیاز به نماینده‌ای مطرح دارد خاطر نشان کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که از منافع کلی منطقه دفاع کند و وضعیت شهر را بهبود ببخشد و باید انتخابی درست داشته باشیم و صادقانه و با دقت و مطالعه و مشورت این انتخاب را انجام دهیم.

در این مراسم امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

به گزارش فارس سردار شهید سید محمدتقی مخزن موسوی در سال 61 به دست منافقان کوردل در رودبار و سردار شهید هدایت درویشوند امسال در سفر زیارتی سامرا در حادثه تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رودبار بیش از 400 شهید سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول