اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

همه در مقابل انتخابات مسئول هستیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: انتخابات یک اصل اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه در مقابل انتخابات مسئول هستیم.

همه در مقابل انتخابات مسئول هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدرضا بابازاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: نخبگان و صاحبان قلم و کسانی که تریبون‌هایی در اختیار دارند باید شرایط فعلی جهان و اسلام را در نظر بگیرند و افکار عمومی را در راستای حفظ منافع ملی و اسلام روشن و آگاه کنند.

وی افزود: انتخابات به هیچ جریان فکری و گروهی تعلق ندارد و تخریب دیگران، زیر سوال بردن مسئولان، دادن وعده‌های غیرعملی و افشای اسرار نظام جمهوری اسلامی خطوط قرمزی است که نامزدها باید به طور جد به آن توجه کنند.

امام جمعه موقت ارومیه ادامه داد: تریبونی که در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می‌گیرد نباید به تریبون دشمن تبدیل شود، این تریبون‌ها باید وسیله‌ای برای افزایش شور و نشاط اجتماعی، ترویج اخلاقمندی، قانونمداری و ولایت‌مداری و دانش‌افزایی مردم باشد.

این مسئول اضافه کرد: انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی یکی از رویدادهای مهم جمهوری اسلامی در این برهه از زمان است.

بابازاده اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و گزینش نمایندگان اصلح، عدالتخواه، دشمن ستیز ولایت‌مدار دو اولویت این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز جمهوری اسلامی است.

وی خطاب به رای دهندگان و اقشار مردم گفت: مردم باید هوشیار باشند، ممکن است افرادی با لباس دوست وارد این میدان شده باشند، ولی پس از انتخاب در مسیری قرار بگیرند که بخواهند دشمنان را راضی کنند.

وی در ادامه به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: این حضور آگاهانه و شکوهمند، تجلی ایمان مردم ، بیعت دوباره با رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدا بود که دشمنان را به حیرت انداخت.

بابازاده تاکید کرد: مردم ایران با این حضور شورانگیز و غرورآفرین، علاوه بر اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب، وحدت و همدلی، عظمت و صلابت، اقتدار و عزت ملت ایران را به نمایش گذاشته و عزم راسخ خود برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی را به دنیا اعلام کردند.

بابازاده اضافه کرد: این حضور بی‌بدیل مقدمه‌ای برای حضور گسترده در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی است که در 12 بهمن یکبار دیگر جهانیان شاهد آن خواهند بود.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول