اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیست ائتلاف یاران انقلاب تا آخر بهمن

ائتلاف یاران انقلاب هم وارد گود انتخابات شد

خبرگزاری فارس: ائتلاف یاران انقلاب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد لیست نهایی این ائتلاف تا آخر بهمن ماه نهایی می‌شود.

ائتلاف یاران انقلاب هم وارد گود انتخابات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،ائتلاف یاران انقلاب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد لیست نهایی این ائتلاف تا آخر بهمن ماه نهایی می‌شود.

در این بیانیه ضمن تشکر و قدردانی از ملت بزرگ آذربایجان شرقی به‌ویژه تبریز قهرمان به خاطر حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن سال 90 ؛ به استحضار مردم عزیز و ارباب رسانه می‌رساند: ائتلاف یاران انقلاب دی‌ماه امسال با اعلام حضور در صحنه انتخابات و برای معرفی افراد صالح و سالم برای نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی قدم به میدان گذاشت.

این بیانیه می‌افزاید: این ائتلاف پس از بررسی‌های لازم و تحقیقات موردنیاز و جلسات متعددی که با نامزدها داشته است به یک جمع بندی نهایی رسیده و سرلیست این ائتلاف هم مشخص شده است که تا 30 بهمن لیست نهایی حوزه انتخابیه تبریز؛ آذرشهر و اسکو و چند شهرستان دیگر به اطلاع عموم مردم و جامعه فعال در انتخابات خواهد رسید.

ائتلاف یاران انقلاب تاکید کرده‌اند: ولایت‌مداری، پاک دستی، مردمی بودن از مهم‌ترین شاخصه‌ها در گزینش این نامزدها برای ائتلاف بوده است.

در  ادامه این بیانیه  آمده است: حضور گسترده مردم و دعوت به شرکت در انتخابات مجلس نهم عمده نیت ائتلاف یاران انقلاب بوده و این تشکل ضمن احترام به دیگر ائتلاف‌ها و لیست‌های مختلف از آحاد مردم به خصوص نخبگان، جامعه حوزوی و دانشگاهی دعوت می‌کند در این امر مهم نقش خود را ایفا کرده و بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان ایران اسلامی تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول