اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

فضای حاکم بر انتخابات باشت سالم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات، از جو آرام و خوب حاکم بر انتخابات در این شهرستان از کاندیداها و مردم تشکر کرد.

فضای حاکم بر انتخابات باشت سالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت: حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باشت ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به بحث خانواده اظهار داشت: در دین مبین اسلام درباره خانواده تاکیدات فراوانی شده است.

وی با بیان اینکه آرامش در کانون خانواده اساس زندگی است افزود: قرآن کریم با صراحت می‌فرماید که زن و مرد باید مسبب آرامش همدیگر باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت تصریح کرد: زن و شوهر برای رسیدن به آرامش باید همدیگر را درک کنند زیرا خیلی از مشکلات خانواده‌ها به دلیل درک نکردن همدیگر است.

خطیب جمعه شهرستان باشت با اشاره به اینکه زن و شوهر یک عمر باید در کنار هم زندگی کنند، ابراز داشت: زندگی فراز و نشیب‌های فراوانی دارد و اگر قرار است همدیگر را درک نکنند سبب اختلاف می‌شود.

عبودی با بیان اینکه برای رسیدن به آرامش در زندگی زن و شوهر باید به همدیگر محبت کنند، بیان داشت: قرآن کریم می‌فرماید "مابین زن و شوهر مودت قرار دادیم تا سبب تحکیم خانواده شود و زن و شوهر باید دوست داشتن خود را بر زبان نیز جاری کنند".

خطیب جمعه باشت در بخش دیگری از سخنانش به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و ابراز داشت: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن واقعا بی‌نظیر بود که باید از مردم و مسئولان تشکر کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، از جو آرام و خوب حاکم بر انتخابات در این شهرستان از کاندیداها و مردم تشکر کرد.

عبودی بیان داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی دلگرمی خوبی برای شرکت در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: تمام کاندیداهایی که تایید شده‌اند مورد تایید نظام و انقلابند و همه باید به آنها احترام بگذاریم و از تخریب همدیگر خودداری کنیم.

امام جمعه باشت با اشاره به 23 ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت معصومه (س) به ایران گفت: بارگاه کریمه اهل بیت در قم پناهگاه شیعیان است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول