اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

حضور پرشور مردم در انتخابات چشم دشمنان را کور خواهد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: حضور چشم‌گیر و پرشور مردم چشم دشمنان نظام را کور خواهد کرد و هرکسی که نسبت به این امر مهم بی تفاوت باشد یقیناً در برابر خداوند مسئول است.

حضور پرشور مردم در انتخابات چشم دشمنان را کور خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان ضمن تأکید بر لزوم رعایت تقوای الهی در تمام شئون زندگی اظهار کرد: کتاب‌‌های آسمانی، انبیا و قرآن همواره برای موعظه انسان‌ها از جانب خدای متعال فرستاده شده‌اند و انسان نیز باید با تبعیت از پیشوایان دین و کلام وحی دنیا و آخرت خود را بیمه کند.

وی یکی از ویژگی مؤمنان واقعی را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: اگر انسان نسبت به رهنمودهای وارستگان عالم و قرآن کریم بی‌تفاوت باشد یقیناً هلاک و نابود خواهد شد.

امام جمعه همدان گفت: مسلمان واقعی علاوه بر مصلحت اندیشی برای خود خیرخواه دیگر انسان‌ها نیز هست و در غیر این صورت فردی متکبر بوده و دچار بی‌ثباتی در دین می‌شود. وظیفه شرعی هر مسلمان رهنمود کردن دیگران و هدایت آنان به سر منزل مقصود است.

محمدی در ادامه با اشاره به مقوله انتخابات و اهمیت آن ابراز کرد: هدف اصلی انتخابات حفظ بیشتر دین و عمل به آن است لذا بی‌تقوایی در نهایت انسان را از دین منحرف و به بیراهه خواهد کشاند. فضای انتخابات باید توسط مجریان امر و کاندیداها طوری اداره شود که سایر کشورهای دنیا نظیر ایالات متحده از انتخابات ایران الگو برداری کنند.

نماینده ولی فقیه در همدان تأکید کرد: در حال حاضر انتخاباتی که در آمریکا برگزار می‌شود تنها با هدف به آتش کشیدن تمام دنیا و حفظ منافع صهیونیست است. حضور چشم گیر و پرشور مردم چشم دشمنان نظام را کور خواهد کرد و هرکسی که نسبت به این امر مهم بی‌تفاوت باشد یقیناً در برابر خداوند مسئول است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: افراد توانمند، متعهد و متدین باید در مجلس ورود پیدا کنند و قطعاً کسانی که درصدد بهره‌گیری از باندهای قدرت و ثروت هستند انسان‌های ناکارآمدی هستند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول