اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مشهد:

تعداد نامزدها در صحنه انتخابات سبب حضور باشکوه‌تر مردم می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت مشهد گفت: تعداد نامزدها در صحنه انتخابات سبب حضور پررونق‌تر و باشکوه‌تر مردم می‌شود.

تعداد نامزدها در صحنه انتخابات سبب حضور باشکوه‌تر مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در حریم رضوی اظهار داشت: افرادی که به جنگ حضرت امام حسین (ع) رفتند نیز تطمیع شده بودند و اکنون پس از 1400 سال دشمنان اسلام عده‌ای را با تطمیع جمع کرده و آماده مبارزه علیه انقلاب می‌کنند.

امام جمعه موقت مشهد اظهار داشت: در تاریخ بسیاری افراد داریم که متوجه نبوده و به موقع اقدام نکردند و نابود شدند.

حسینی تصریح کرد: مردم با شرکت پرشور و آگاهانه خود در انتخابات ضمن اعلام بیش از پیش وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب به معاندان ثابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان سعی کردند تا مردم حضور پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن نداشته باشند ولی به‌رغم همه ترفندهای معاندان، ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات مهر بطلانی بر توطئه‌های دشمنان زدند.

امام جمعه موقت مشهد تاکید کرد: مخالفان نظام و عوامل داخلی و خارجی آنها به طرق مختلف می‌کوشند تا مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند. 

حسینی در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد نامزدها در صحنه انتخابات سبب حضور پررونق‌تر و باشکوه‌تر مردم ایران می‌شود.

وی با تأکید بر وحدت میان اصولگرایان تصریح‌ کرد:‌ یکی از آرزوهای ما این است که اصولگرایان یعنی کسانی که زیر خیمه اصولگرایی هستند و به نظام، اسلام، جمهوری اسلامی، قانون اساسی و ولایت‌فقیه پایبند هستند، با هم متحدتر باشند تا مجلسی منسجم‌تر داشته باشیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول