اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

انتخابات مظهر اخلاق‌مداری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: انتخابات در نظام اسلامی ما نه تنها مایه ابهت، عظمت و اقتدار است بلکه بالاتر از همه مظهر اخلاق‌مداری و وفای به عهد است.

انتخابات مظهر اخلاق‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: دشمنان ما نه تنها تلاش می‌کنند قدرت حضور مردم را تضعیف کنند بلکه با ترویج و القای برخی بداخلاقی‌های سیاسی و رفتاری تلاش می‌کنند تا سلامت انتخابات ایران را زیر سئوال ببرند.

وی با اشاره به حماسه بزرگ ملت ایران در روز 22 بهمن و تحلیل‌های مختلف رسانه‌های غرب در این زمینه تصریح کرد: آن چه موجب وحشت و دلهره اردوگاه استکبار شده این است که حضور آگاهانه و با صلابت ملت صحنه تضعیف و تسلیم دشمنان را مهیا کرده است.

قیاسی در ادامه سخنان خود به ویژگی دیگر انقلاب اسلامی با عنوان مردم‌سالاری دینی و اعتقاد راسخ به حاکمیت الهی و پشتوانه رأی مردم اشاره کرد و افزود: دشمنان ما ماه‌ها است که از طریق رسانه‌ها و شیپور تبلیغاتی خود سعی دارند سلامت انتخابات را خدشه‌دار کنند در حالی که حضور مردم پاسخی دندان‌شکن به آنها و نشان روشنی از کارآمدی نظام می‌باشد.

این مسئول به تحلیل‌های غلط نظام سلطه در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:‌ آنها در چند روز گذشته سعی کردند پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای ایران را نیز کم اهمیت و عادی جلوه دهند در حالی که اگر به تحلیل‌های آنها نگاه کنیم در درون نظام سلطه در حال فروپاشی و گسست واقعی است.

وی خاطر نشان کرد: در چنین اوضاع و احوالی که دشمن سعی می‌کند انقلاب اسلامی و آرمان آن را مورد تاخت و تاز قرار دهد جنبش و حرکت‌های بیداری بخش کشورهای منطقه که یک سالگی خود را تجربه می‌کنند به کابوسی برای نظام سلطه تبدیل شده است.

به گزارش فارس، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار اضافه کرد: این حرکت‌ها و جنبش‌ها هر چند در برخی از کشورها به نتیجه کامل نرسیده است اما استقامت و پایداری مردم مسلمان کشورهای مصر، بحرین و یمن به یقین پیروزی‌های بعدی را رقم می‌زند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول