اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

حضور مردم در 22 بهمن نشان دهنده نفوذ انقلاب در قلب مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده نفوذ انقلاب در قلب مردم است.

حضور مردم در 22 بهمن نشان دهنده نفوذ انقلاب در قلب مردم است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد گفت: حضور پر‌شور مردم در شرایطی بود، که دشمنان و رسانه‌ها تلاش کردند، که حضور گسترده مردم را در راهپیمایی 22 بهمن کم‌رنگ کنند.

وی اظهار داشت: این حضور پرشور پاسخی بود به همه تحریم‌ها و تهدیدات که یکی از پیامد‌های این حضور پایبندی مردم به آرمان‌های امام و انقلاب بود.

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به حضور پرشور نسل سوم و چهارم انقلاب در این راهپیمایی گفت: این نسل همگام با نسل اول و دوم به صحنه آمدند و نشان داد که گذشت زمان باور و اعتقاد مردم را از بین نبرده است.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به دستاوردهای دانشمندان هسته‌ای بیان کرد: دستاوردهای دانشمندان هسته‌ای نشات گرفته از روحیه اعتماد به نفس و خود باوری است، که امام خمینی(ره) به مردم نشان داد.

حجت‌الاسلام ترابی افزود: دستیابی به دستاوردهای هسته‌ای ثمره‌ خون شهدای هسته‌ای و تشویق و ترغیب مقام عظمای ولایت و رهبری است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابتدا دستاوردهای علمی و فناوری ملت ایران را کم اهمیت جلوه می‌دهند، ولی با گذشت زمان واقعیت‌ها را قبول می‌کنند.

امام جمعه بروجرد گفت: ملت عزیز ایران اسلامی به عشق نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر بزرگ آن همه مشکلات را تحمل می‌کنند، ولی در عین حال از ناکار آمدی برخی مسئولان گله‌مند هستند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول