اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

22 بهمن رکورد حضور شکسته شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: 22 بهمن امسال مردم ایران با شکوه و شوکت حضور خود رکورد شکسته و حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند.

22 بهمن رکورد حضور شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات اردبیل اظهار داشت: حضور مردم ایران در راهپیمایی امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود و یک رکورد بی‌نظیر و غیر قابل وصف را از سوی مردم در پشتیبانی از نظام و شکست توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان شاهد بودیم.

وی این حضور یک سر و گردن با صلابت‌تر از سال‌های گذشته بود که سبب شد دشمن در لانه خود خزیده و تنها به برخی اظهارات و هذیان‌گویی‌های غیرواقع روی آورد.

اکبری بیان کرد:‌ مردم آگاه و ولایی ایران در تبعیت از رهبر معظم انقلاب و عینیت بخشیدن به آرمان امام و شهدا لبیکی دوباره به مکتب اسلام و انقلاب گفتند و صحنه حضور بی‌نظیر 22 بهمن را به روز مرگ دشمن تبدیل کردند.

این مسئول تکامل‌بخش این حضور را حضور دشمن‌شکن 12 اسفند امسال توصیف کرد و افزود: تمام مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات تلاش کردند تا در یک فضای مشارکتی با نظم و انضباط خاص صحنه‌ای زیبا از دلدادگی و دلبستگی به ارکان و اصول نظام را خلق کنند و بار دیگر بر اقتدار و امنیت ملی و مقابله با تعرض خصمانه دشمن در عرصه‌های مختلف بیفزایند.

وی تصریح کرد: در این اوضاع و احوال که از زمین و آسمان تبلیغات کور و منفی دشمن می‌بارد، مردم ما با منش مهربانانه و در کمال بصیرت و آگاهی و صلابت در صحنه حاضر بوده و هرگز از اصولی که برای خود تعریف کرده‌اند، عقب‌نشینی نمی‌کنند.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل تلاش چند ماه اخیر دشمنان را در ترور دانشمندان جوان هسته‌ای و حرکت برای سد کردن افتخارات و استعدادآفرینی ملت با بصیرت ایران را یادآور شد و خاطر نشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس نهم پاسخی دندان‌شکن به همه این شیطنت‌ها می‌باشد که امیدواریم رسانه‌ها نیز با روشنگری‌ها و تشویق و تهییج احساسات پاک مردم را به حضور با صلابت در انتخابات پیش رو علاقمند کنند.

اکبری به گرم شدن تنور انتخابات با رعایت اصول و مقررات قانونی تاکید کرد و ادامه داد: رسانه‌ها و تریبون‌های آگاهی‌بخش اذهان مردم باید نقاط قوت را برجسته و برخی آسیب‌ها و تهدیدها را یادآور شوند تا همه در چهارچوب قانون و حفظ حرمت‌ها بتوانند در صحنه حاضر باشند.

رئیس ستاد حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین از اصحاب رسانه، نخبگان و بزرگان جامعه به عنوان بهترین پاسبانان موازین قانونی یاد کرد و گفت: انتخابات در فضای غبارآلود، ملتهب و غیررقابتی و دامن زدن به برخی بداخلاقی‌ها خواسته دشمنان است و همه وظیفه داریم با خودداری از مهیا شدن چنین برنامه‌هایی فضای انتخابات را پاک و سالم نگه داریم.

وی همچنین با قدردانی از خطبه‌های چند هفته اخیر امام جمعه اردبیل در روشنگری بسیاری از مسایل و تبیین بسترهای ناسالم انتخابات اضافه کرد: تمام دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات اعم از شورای تأمین، هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی در اطاعت از فرامین رهبری و پیگیری دغدغه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تلاش می‌کنند تا بستر سالم توأم با امانتداری و ایجاد یک رقابت سالم انتخاباتی را مهیا کنند.

اکبری با بیان این‌که در دور هشتم انتخابات مجلس فرمانداری اردبیل پیشتاز تمام حرکت‌ها با افراد دلال و خرید و فروش‌کنندگان آرا برخورد جدی داشته است، افزود: در آن ایام 21 نفر دلال و متخلف عرصه انتخاباتی قبل از رأی‌گیری شناسایی و دستگیر شدند و این بار نیز با کسب تجربه بیشتر اجازه نمی‌دهیم افرادی بخواهند سلامت انتخابات را با برخی حرکت‌های آلوده و پلشت‌گونه خود ناپاک کنند.

وی دروغگویی، فریبکاری، عوام‌فریبی و ادعای مجعول را از جمله رفتارهای ناپاک انتخاباتی برشمرد و تصریح کرد: فضای ناپاک انتخابات تنها صحنه خرید و فروش آرا و شام و ناهار دادن کاندیداها نیست بلکه مصادیقی که بیان شد نمودهایی از این فضای ناسالم است.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول