اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گلپایگان:

22 بهمن روز دمیدن روح تازه به کالبد انقلاب بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گلپایگان گفت: در روز 22 بهمن ملت ایران روحی تازه به کالبد انقلاب اسلامی دمید.

22 بهمن روز دمیدن روح تازه به کالبد انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام مصطفی شیخ‌علی در نماز جمعه این هفته گلپایگان اظهار داشت: 23 ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم است و ایشان با ورودش به ایران و شهر قم باب رحمت را بر روی ما گشود و مردم ایران سپاس‌گذار خداوند هستند که توفیق میزبانی کریمه اهل‌بیت (ع) را به ما عنایت کرده است.

وی در ادامه افزود: هفته گذشته ملت ایران برگ زرینی بر افتخارات خود افزود و مردم با حضور کم‌نظیر و بی‌نظیر خود بار دیگر پیشتازی خود را در عرصه بیداری و بصیرت به رخ جهانیان کشیدند.

خطیب جمعه گلپایگان تصریح کرد: در 22 بهمن، ملت ایران با حضور در راهپیمایی عظیم و میلیونی، روحی تازه به کالبد انقلاب اسلامی دمید. باید به حضور مردم و بصیرت، بیداری و ولایت‌مداری مردم ایران تبریک گفت که امسال نیز مانند سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

وی با قدردانی از حضور مردم شریف و غیور گلپایگان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ولایت‌مدار و شریف گلپایگان و شهرهای گوگد و گلشهر و همچنین روستاهای این منطقه، بار دیگر به میدان آمدند و صفحه زرین دیگری بر تاریخ گلپایگان رقم زدند.

امام جمعه موقت گلپایگان تاکید کرد: با حضور میلیونی مردم ایران در روز 22 بهمن، وظیفه مسئولان سنگین‌تر شد و باید آنها قدر مردم را بدانند و در راستای رفاه و آسایش مردم بیشتر تلاش کنند. 

شیخ‌علی با بیان اینکه حماسه دیگری در راه است، گفت: 14 روز دیگر به حماسه مردمی ایران باقی مانده است و تمام مردم خود را برای حضور در پای صندوق‌های رای آماده می‌کنند و با رای خود به استکبار جهانی این معنا را می‌فهمانند که ملت ایران ملتی نیست که به این سادگی از میدان به در شود و با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان عالم می‌زند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول