اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور:

شکوه حماسه 22 بهمن در 12 اسفند تکرار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: بدون شک مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور حداکثری حماسه فراموش نشدنی 22 بهمن را در انتخابات 12 اسفند تکرار می‌کنند.

شکوه حماسه 22 بهمن در 12 اسفند تکرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول حامدیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مداوم و پرشکوه ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب نشان از آن دارد که این مردم هیچ‌گاه از تهدید و تحریم نمی‌هراسند و از انقلاب و دستاوردهای آن در هر شرایطی دفاع می‌کنند.

وی افزود: ملت ایران به جرم ایستادگی بر سر آرمان‌های خود و مبارزه علیه سلطه مورد هجوم تهدید و تحریم قرار گرفته است اما تمام اینها با اعتقاد و ایمان به ارزش‌های اسلامی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب بی‌اثر شده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور در ادامه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمن سخن از گزینه‌های مختلف روی میز علیه ایران می‌گفت به فضل ‌الهی شاهدیم که پس از سخنان رهبری مواضع خود را تغییر داده و عقب‌نشینی کرد که این امر ناشی از صلابت ملت و رهبری در دفاع از نظام اسلامی است.

وی در ادامه به حساسیت انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: در شرایط فعلی انتخابات مجلس نهم برای کشور حساس و پر اهمیت است اما با حضور میلیونی مردم از این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آییم.

حامدیان با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است، اضافه کرد: غرب و دشمنان انقلاب با همه امکانات خود به دنبال بهانه‌ای هستند تا از این فرصت به نفع خود بهره‌برداری کند، اما بدون شک هر فتنه‌ای در این انتخابات با هدایت رهبری و حضور پرشور مردم خنثی می‌شود.

وی افزود: بدون شک مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور حداکثری حماسه فراموش نشدنی 22 بهمن را در انتخابات 12 اسفند تکرار می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: نخبگان جامعه با روشنگری نباید اجازه دهند حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کم‌رنگ شود چرا که این موضوع سبب سوءاستفاده استکبار جهانی شده و در این زمینه با اطمینان به وعده‌های الهی بدون شک حضور مردم در انتخابات حضوری دشمن‌شکن محسوب می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول