اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

شکوه 22 بهمن در 12 اسفند تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: 22 بهمن، پاسخی برای بدخواهان نظام بود و این شکوه در 12 اسفند تکمیل می‌شود.

شکوه 22 بهمن در 12 اسفند تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیروس صابری ظهر امروز در جلسه تخصصی کارگروه‌ امور اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی که در سالن جلسات مدیرت بحران برگزار شد، اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راه‌پیمایی 22 بهمن را باید به مسئولان تبریک گفت و از مردم بایت این حضور تشکر کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، افزود: با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران، پاسخ خود را گرفتند و مکمل این حضور هم شرکت مردم در انتخابات 12 اسفند است.

وی با اشاره به ارتقای شاخص‌های فرهنگی و کار فرهنگی، خاطرنشان کرد: در بحث ارتقای شاخص‌های فرهنگی و کار فرهنگی این سئوال برای برخی پیش می‌آید که تاکنون چه کار فرهنگی در کشور انجام شده است که با گزارش فعالیت‌های انجام شده توسط ادارات و سازمان‌ها، این پرسش نیز رفع می‌شود.

صابری با تأکید بر ضرورت اجرای طرح‌های تصویب شده در بحث سلامت اجتماعی، عنوان کرد: کمیته‌هایی در این زمینه تشکیل شده است و عملکرد دستگاه‌ها در این زمینه مطلوب است و باید تمام توان را برای انجام این طرح‌ها گذاشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها و ادارات تا پایان سال، نشست مطبوعاتی برگزار و طرح‌های خود را به موقع و درست اطلاع‌رسانی کنند تا مردم از انجام آن‌ها مطلع و به آن پرداخته شود.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی صحیح طرح‌ها و برنامه‌های ادارات و سازمان‌ها یادآور کرد: ما مسئولان از بدنه دولت هستیم و باید در راستای سئوالات مردم از دولت، پاسخگوی مردم باشیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول