اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

مایحتاج ضروری مردم با قیمت‌های سرسام‌آور در بازار عرضه می‌شود‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: مایحتاج ضروری مردم با قیمت‌های سرسام‌آور در بازار عرضه می‌شود‌.

مایحتاج ضروری مردم با قیمت‌های سرسام‌آور در بازار عرضه می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر تاجی با اشاره به حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضمن قدردانی اظهار داشت: ملت قهرمان ایران حماسه بزرگ دیگری را با حضور با بصیرت خودشان خلق کرده، افتخار دیگری بر افتخارات نظام مردم‌سالاری دینی افزودند و یک‌بار دیگر مهر تایید بر مقبولیت مردمی نظام زدند.

وی افزود: این حضور پرشور دو پیام اصلی داشت اول اینکه تحریم‌ها و تهدیدها هیچ خللی در اراده آهنین این ملت وارد نخواهد کرد و این ملت و نسل سومی و چهارمی انقلاب ثابت کردند که همان انقلابی‌های نسل اول هستند.

همچنین پیام دوم آن حضور گسترده و پرشور مردم، لبیک‌گویی به ندای رهبرشان بود و ثابت کردند که هیچ‌گاه ولایت را تنها نمی‌گذارند.

خطیب جمعه چناران به موفقیت‌های اخیر هسته‌ای دانشمندان کشورمان نظیر تولید سوخت هسته‌ای با غنای 20 درصد و قرار گرفتن میله‌های سوخت تولید داخل در قلب راکتور تهران اشاره کرد و گفت: بار دیگر فرزندان با استعداد این مرز و بوم اثبات کردند که ایرانی می‌تواند.

تاجی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای و با اشاره به روز روحانیت و دفاع مقدس گفت: آنهایی که می‌گفتند روحانیت مبتدی است و حکومت روحانیت ارتجاعی است حالا نظاره کنند که ملت بزرگ ایران در سایه ولایت فقیه همه عرصه‌های علمی دنیا را به تسخیر خود درآورده و ثابت کرده است که دین نه تنها افیون جامعه نیست بلکه دین برای اعتلای بخشی به شخصیت انسان‌ها و رشد و توسعه دنیا و آخرت آنان برنامه دارد.

خطیب جمعه چناران افزود: ملت بزرگ ایران با بصیرت و با حضور در آزمون بزرگ دیگری که در پیش است یعنی انتخابات نمایش دیگری از الگوی موفق مردم‌سالاری دینی همزمان با گسترش بیداری اسلامی ارائه خواهد داد و در دهه چهارم انقلاب یک‌بار دیگر با حضور حداکثری، نمایندگان اصلح، تجلی اقتدار، اعتماد و دلبستگی ملی را در برابر جنگ نرم و همه جانبه دشمن به رخ استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی و بدخواهان نظام خواهد کشید.

وی با اشاره به تایید صلاحیت بیش از 75 درصدی داوطلبان انتخابات مجلس گفت: از شورای محترم نگهبان برای فراهم کردن زمینه حضور همه گرایش‌ها در انتخابات تشکر می‌کنم.

امام جمعه چناران در پایان با اشاره به ضرورت توجه به معیشت مردم بویژه اقشار آسیب‌پذیر گفت‌: نکته مهم در آستانه پایان سال و شب عید این است که انتظار می‌رود مسئولان اجرایی بر قیمت‌ها نظارت بیشتری کنند زیرا متاسفانه برخی‌ها به بهانه بالا رفتن قیمت طلا و ارز امروز حتی مایحتاج ضروری مردم را قیمت‌های سرسام‌آور در بازار عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول