اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر:

30 میلیارد ریال برای فاضلاب گناوه اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: امسال 30 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه طرح فاضلاب گناوه اختصاص یافته است.

30 میلیارد ریال برای فاضلاب گناوه اختصاص یافت

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محسن درفشان ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های فاضلاب در شهرستان گناوه اظهار داشت: این اعتبار صرف پرداخت قسمتی از مطالبات پیمانکاران و همچنین اجرای خط انتقال ورودی به ایستگاه پمپاژ C این شهر می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری سه کیلومتر دیگر از خط انتقال آب برازجان، گناوه بازسازی می‌شود، گفت: طول این خط انتقال 87 کیلومتر است که تاکنون 21 کیلومتر آن نوسازی شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: 10 کیلومتر دیگر از این خط انتقال نیاز به بازسازی دارد که برای این امر نیاز به 30 میلیارد ریال اعتبار است.

معاون بهره برداری شرکت آبفا استان بوشهر نیز گفت: در 9 ماهه امسال 12 حلقه از چاه‌های تحت پوشش با هدف رعایت حریم بهداشتی به طول 1.5 کیلومترحصار کشی شد.

محمد پوریوسفی افزود: خرید تجهیزات، مهندسی و طراحی مجدد منصوبات چاه‌های تحت پوشش  از دیگر فعالیت‌های شرکت در قالب اعتبارات تجهیز چاه‌های استان است.

وی از اجرای طرح استقرار DMA به منظور سنجش دقیق تر هدررفت فیزیکی آب در شهر بوشهر خبر داد .معاون بهره برداری شرکت آبفا استان بوشهر گفت: در سال جاری به اجرای طرح استقرار DMA به منظور سنجش دقیق تر هدر رفت فیزیکی آب در شهر بوشهر با اعتبار 3.5 میلیارد ریال در دستور کار این معاونت قراردارد .

پوریوسفی به رفع اتفاقات در شبکه آبرسانی اشاره کرد و گفت: امسال بیش از هشت هزار و 400 مورد رفع اتفاق در شبکه اصلی و فرعی و انشعابات صورت گفته که 5 هزار مورد آن مربوط به مشترکین بوده است، همچنین به منظور کاهش هدر رفت ظاهری آب در نه ماهه سال جاری،تعداد پنج هزار و 700 کنتور خراب مشترکین بصورت رایگان تعویض شده است.

وی از توزیع تجهیرات کاهنده مصرف شیرآلات در مراکز عمومی از نیمه اول امسال خبر داد و گفت: این تجهیرات به منظور کاهش مصرف آب بصورت رایگان در اختیار مدارس مساجد و دانشگاه‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول