اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

5 طرح عمرانی و خدماتی در آبسرد بهره‏برداری شد

خبرگزاری فارس: پنج طرح عمرانی و خدماتی در حوزه‏های مختلف با حضور مسئولان در آبسرد به بهره‏برداری رسید.

5 طرح عمرانی و خدماتی در آبسرد بهره‏برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری آبسرد، پنج طرح عمرانی و خدماتی در حوزه‏های مختلف با حضور مسئولان در آبسرد به بهره‏برداری رسید.

این پنج پروژه شامل نمایشگاه دائمی "خورشیدهای بی‏غروب" با همکاری موزه عبرت ایران، گلخانه بزرگ شهر آبسرد، سالن جلسات و کنفرانس شهرداری، دانشگاه آزاد شهر آبسرد و دو پروژه برق‏رسانی به مناطق مسکونی بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی است.

شهردار آبسرد در آیین گشایش افتتاح این پنج طرح خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی هدیه ارزشمند پروردگار برای مردم آزادی‏خواه ایران است.

عبدالله متولی افزود: این هدیه امروز پس از گذشت 33 سال آرام آرام از نسل بانیان انقلاب و پایه‏گذاران این ارزش به دست حافظان انقلاب سپرده شده است.

وی انقلاب اسلامی را سرآغاز طلوع اسلام و پیروزی حق بر باطل خواند و افزود: نسل امروز گر چه به طور مستقیم در جریان‏های انقلاب اسلامی حضور نداشتند، اما وارثان عدالت‏خواه و ولایتمدار نسل‏های پیش از خود هستند و با جان و دل از انقلاب اسلامی و ارزش‏های آن پاسداری می‏کنند.

متولی درباره افتتاح گلخانه مکانیزه شهرداری و ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی شهر آبسرد گفت: این پروژه‏ها با اعتباری بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون ریال آماده‏سازی شده و مورد بهره‏برداری قرار گرفته است.

شهردار آبسرد افزود: گلخانه مکانیزه شهرداری در 4 هزار و 850 مترمربع عرصه و 3 هزار و 200 مترمربع زیربنا با اعتباری حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه خورشیدهای بی‏غروب را تجدید میثاق مدیریت شهری و شهروندان ولایت‏مدار شهر آبسرد با مقام معظم رهبری، انتقال پیام مبارزان مسلمان دربند ساواک و آشنایی نسل سوم و چهارم با انقلاب بیان کرد.

متولی ادامه داد: سالن اجتماعات و واحد شهرسازی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 280 میلیون ریال تجهیز شده است.

وی یادآور شد: همچنین تجهیز ماشین‏آلات خدمات شهری از جمله دو دستگاه ماشین آتش‏نشانی، یک دستگاه نمک‏پاش و دو دستگاه کامیون در کل به مبلغ 5 میلیارد و 890 میلیون ریال انجام پذیرفت.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول