اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار بوشهر

نخستین معاون عمرانی فرمانداری تنگستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سیاسی استانداری بوشهر و جمعی از مسئولان شهرستانی در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان نخستین معاون عمرانی فرمانداری تنگستان معرفی شد.

نخستین معاون عمرانی فرمانداری تنگستان معرفی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم امام جمعه اهرم ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: انتخابات برجسته‌ترین جلوه حضور و مشارکت مردمی و پیام اتحاد و همدلی مردم ایران به جهانیان است.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو همچنین بر نظارت بر پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: در حوزه عمرانی برخی نیازها و کمبودها احساس می‌شود که امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های معاون عمرانی در فرمانداری تنگستان این امر ساماندهی شود.

معاون عمرانی فرمانداری تنگستان نیز ضمن ارائه برنامه‌های عمرانی خود گفت: شهرستان تنگستان از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برخوردار است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنیم در راستای سیاست‌های دولت خدمتگزار گام‌های موثری در توسعه و آبادانی شهرستان  برداریم.

پرویز شعبانی عنوان کرد: برای شناسایی و رفع خلأ‌های عمرانی در حوزه شهری و روستایی نیز نشست‌های مشترکی با حضور بشخداران، شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه: هم‌اندیشی و ارتباط سازنده با مردم و استفاده از تجربیات متخصصین در حوزه‌های مختلف عمرانی برای پیشرفت همگون و مطلوب شهرستان از ضرورت‌های کاری در این حوزه است که به آن توجه ویژه خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول