اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد:

5 طرح عمرانی و صنعتی در اردکان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، پنج طرح عمرانی و صنعتی در شهرک صنعتی اردکان به بهره‌برداری رسید.

5 طرح عمرانی و صنعتی در اردکان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، سیدمسعود عظیمی اظهار داشت: در این مراسم که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، نماینده مردم اردکان در مجلس، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، شبکه داخلی گاز و شبکه روشنایی بلوار شهرک صنعتی اردکان و واحدهای تولیدی کاشی خاطره اردکان، پلاستو فوم نوین اردکان و سوله‌سازی طاق کسری افتتاح و بهره‌برداری شدند.

وی در مورد گازرسانی به این شهرک صنعتی افزود: شبکه داخلی گاز به طول 19هزار و 420 متر با صرف هزینه‌ای بالغ بر 7هزار و 500 میلیون ریال و سه ایستگاه TBS 10 هزار متر مکعبی در مدت زمان شش ماه به اتمام رسیده است که با بهره‌برداری از آن واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

عظیمی در مورد شبکه روشنایی بلوار این شهرک صنعتی نیز عنوان کرد: این شبکه به طول 3 هزار و 500 متر با هزینه 2هزار میلیون ریال در مدت چهار ماه تکمیل و بهره‌برداری شد.

عظیمی همچنین از پایان طراحی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردکان و طی مراحل انتخاب پیمانکار خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرک حدود 20 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که امیدواریم با حمایت مسئولان استان و شهرستان در تخصیص اعتبار لازم همچنین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، عملیات احداث این تصفیه خانه اوایل سال آینده آغاز شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس نیز ضمن تقدیر از مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، اظهار داشت: فعالیت‌های عمرانی انجام شده طی یک سال گذشته در شهرک صنعتی اردکان بسیار ارزنده و نسبت به سنوات گذشته بسیار چشمگیر است.

در ادامه مراسم واحد صنعتی کاشی خاطره اردکان با اشتغال‌زایی 150 نفر و سرمایه‌گذاری بالغ بر 140 میلیارد ریال و واحد صنعتی پلاستو فوم نوین تولیدکننده فوم بلوک‌های سقفی با اشتغال‌زایی هشت نفر و سرمایه‌گذاری بیش از 3 میلیارد ریال همچنین واحد سوله‌سازی طاق کسری با اشتغال 35 نفر و سرمایه‌گذاری حدود 5میلیارد و 400 میلیون ریال افتتاح و بهره‌برداری شدند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول