اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خبر داد

اجرای 3 طرح عمرانی در آبپخش توسط کمیته امداد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش از اجرای 3 طرح عمرانی در آبپخش در سال 90 خبر داد.

اجرای 3 طرح عمرانی در آبپخش توسط کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، علی‌اکبر جوکار شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش اظهار داشت: زکات حقی است که خداوند در مال انسان قرار داده و باید با پرداخت این حق به توانمند‌سازی اقشار نیازمند جامعه کمک کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطرنشان کرد: با پرداخت زکات می‌توانیم به کاهش و حذف پدیده فقر از جامعه کمک‌های شایان ذکری کنیم و اقشار نیازمند جامعه را غنی سازیم.

جوکار ادامه داد: یکی از کاربردهای زکات علاوه بر حمایت از اقشار نیازمند جامعه آبادانی جامعه و اجرای طرح‌‌های عام‌المنفعه است که در سال‌های اخیر در مواردی شاهد آن بوده‌ایم.

وی در همین راستا اذعان داشت: 30 درصد از میزان زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و 70 درصد از آن صرف اجرای طرح‌های عمرانی در محل‌های پرداخت کننده زکات می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در سال‌های 88 و 89 شاهد اجرای 7 پروژه عمرانی عام‌المنفعه از محل درآمد زکات و کمک‌های مردمی در سطح بخش آبپخش بوده‌ایم که نوسازی، بازسازی و ساخت فضاهای مذهبی سهم عمده‌ای از این میزان را به حود اختصاص داده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش بیان داشت: واریز 70 درصد مبالغ جمع‌آوری شده زکات به حساب پروژه‌های عمرانی مورد نظر و جذب 540 میلیون ریال معادل زکات در سال 89 از اقدامات مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد احیاء زکات در راستای عمران و آبادانی جامعه برداشته است.

جوکار تاکید کرد: به منظور اجرای هرچه دقیق‌تر پروژه‌های عمرانی ستاد زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد بازدید مکرر از این طرح‌ها در سطح بخش بوده‌ایم.

وی گفت: در سال 90 شاهد اجرای 3 پروژه عمرانی جدید در سطح بخش آبپخش توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده‌ایم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول