اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم جیرفت در مجلس:

جریان انحرافی کوچک‌تر از آن است که کاری از پیش ببرد

خبرگزاری فارس: نماینده سابق مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان انحرافی موضوع جدیدی نیست و این جریان کوچک‌تر از آن است که بتواند کاری از پیش ببرد.

جریان انحرافی کوچک‌تر از آن است که کاری از پیش ببرد

حجت‌الاسلام علی زادسرجیرفتی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان ویژگی‌های اصولگرای واقعی اظهار داشت: اصولگرای واقعی مقام معظم رهبری هستند و هر کسی که سعی کند، اجمالاً به ویژگی‌های ایشان دست پیدا کند، اصولگرای واقعی است.

وی افزود: اصولگرایی که به دنبال اصلاح باشد و اصلاح‌طلبی که با اصل قرار دادن اصول، دنبال اصلاح امور باشد، مصداق بارز آن مقام معظم رهبری هستند و هر کسی باید سعی کند که این‌گونه باشد.

زادسر با بیان اینکه باید از پرداختن به مسائل قومی و قبیله‌ای پرهیز شود، تصریح کرد: اگر شعار کسی در انتخابات قومیت‌گرایی باشد و اینکه مردم آن منطقه باید به وی رأی بدهند، پیرو شیطان است.

امام جمعه سابق اسدآباد همدان خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید «باید به انسان با تقوا و اصلح رأی بدهید» و  باید بدانیم قومیت، محله و خویش‌گرایی، نباید در انتخابات مطرح باشد، هر ایرانی در هر کجای ایران باشد، می‌تواند رأی بدهد.

زادسر افزود: ما چهار رکن اساسی از جمله قرآن، اهل‌بیت، امام خمینی (ره) و با توجه به مقتضیات زمان مقام معظم رهبری داریم که نامزد اصلح را مطرح و معرفی کرده‌اند.

وی افزود: نماینده اگر دین و توانمندی داشته باشد، می‌تواند گلیم نمایندگی مردم ایران را از آب بکشد، زیرا خطرات زیادی در کمین نماینده است، که دین وی را از این خطرات احتمالی حفظ می‌کند.

مشاور سابق معاونت بین‌الملل قوه‌ قضائیه افزود: نماینده مجلس سه وظیفه‌ مهم قانون‌گذاری‌، نظارت بر حسن اجرای قانون، و انتقال معضلات و مشکلات منطقه نمایندگی‌ و حتی کشور در داخل و خارج را به عهده دارد.

زادسر گفت: یک نماینده اگر توانمندی داشته باشد، می‌تواند با انتقال معضلات به مسئولان مربوطه وظایف مهم یک نماینده را انجام دهد.

وی افزود: بیان و قلم برای یک نماینده بسیار مهم است و نماینده‌ مجلس باید معتقد باشد که نوکری مردم عبادت خداست و به تعبیر امام خامنه‌ای نماینده‌ مجلس باید پاک باشد تا بتواند خوب نظارت بکند.

امام جمعه سابق اسدآباد همدان بیان داشت: جریان انحرافی موضوع جدیدی نیست، این جریان از ماجرای ثقیفه‌ بنی‌ساعده آغاز شده و باید بگوییم که تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد، اما افراد، الفاظ و ابزار آن‌ فرق کرده است.

این فعال سیاسی ابراز داشت: این حرف‌ها چیز جدیدی نیست این حرف‌ها را گنجی، تاج‌زاده، مزروعی و سید‌محمدرضا خاتمی و امثال آن‌ها در گذشته زدند، و این گروه فعلی انحرافی نیز، امروز جور دیگری آن حرف‌ها را می‌زنند.

نماینده سابق دوره‌ها‌ی چهارم، پنجم و هفتم مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی دشمنان قسم‌خورده اسلام و جمهوری اسلامی، اعتراف می‌کنند که رهبر ایران توانمندی آن را دارد که توطئه‌های ماه‌ها و سال‌های افراد و گروه‌های خبره مانند «سیا» و «موساد» را با یک سخنرانی یک ساعته خنثی کند، انسان لذت می‌برد.

وی افزود: این گروه انحرافی کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول