اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های اردبیل:

جریان انحرافی آزادی رأی مردم را با تزویر و پول مصادره کرده‌اند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه‌های اردبیل گفت: جریان انحرافی آزادی رای مردم را با توسل به تزویر و صرف پول‌های هنگفت می‌خواهند به اسم خود مصادره کنند.

جریان انحرافی آزادی رأی مردم را با تزویر و پول مصادره کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، راشد قدیرپور شنبه شب در جمع جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار داشت: جریان انحرافی در تمام استان‌ها و در خطه اردبیل نیز با به‌کارگیری کاندیداهای خود و تزریق میلیاردها تومان پول بیت‌المال به حساب آنها از هم‌اکنون صحنه انتخابات را دچار چالشی جدی کرده است و با خرید و فروش آرا و شناسنامه‌ها درصدد دست یافتن به کانون حساس‌ترین مرکز تصمیم‌گیری در کشور هستند.

وی این حرکت را بسیار خطرناک در ادامه مسیر انقلاب توصیف کرد و بیان داشت: ملتی که امروز با بصیرت و صلابت به میدان آمد و بر تداوم راه امام و شهدا تاکید کرد نباید شاهد چنین خیانت‌هایی باشد که عده‌ای این آرمان‌ها را نادیده گرفته و به پایه‌های اقتدار نظام ضربه وارد کنند.

سرپرست سابق اداره‌کل روابط عمومی وزارت راه تاکید مقام معظم رهبری را در معرفی ماهیت کانون‌های قدرت و ثروت یادآور شد و خاطرنشان کرد: همه مردم حق دارند که از پشت پرده و ماهیت این مراکز آگاهی کسب کرده و به دور از هرگونه نگرش‌ها و باورهای غلط به کاندیداهای اصلح و دارای صلاحیت رای دهند.

قدیرپور دادن وعده‌های دروغین به مردم را نشانه کم‌جرات و بی‌شهامتی یک کاندیدا توصیف کرد و ادامه داد: مردم ما آنقدر عاقل و بالغ و بابصیرت هستند که مرز حقیقت و سخن کذب و باطل را تشخیص دهند و هرگز فریفته زر و زور و برق اسکناس‌های حرام نشوند.

وی اذعان داشت: نماینده اصلح مجلس باید در اوضاع و احوالی که بیکاری و برخی فسادهای اجتماعی دل مردم و مومنان را آزرده‌خاطر می‌کند به مداوا و درمان آن بپردازد نه اینکه از پول حرام بیت‌المال برای چند روز دنیای خود مقام و شهرت و شانی درست کند.

عضوانجمن روابط‌عمومی کشور در ادامه اضافه کرد: رای دهندگان باید خود تحلیل کنند نماینده‌ای که ماهی حداکثر 2 میلیون تومان حقوق می‌گیرد از چه راهی قصد هزینه‌کرد 3 میلیارد تومان پول بادآورده را دارد و یا احساس می‌کند چون پول دارد باید حتما بر اریکه قدرت و نمایندگی مجلس تکیه زند.

قدیرپور نمونه بارزی از این حرکت‌های ضدمردمی را در رفتار نمایندگانی اعلام کرد که صبح به استیضاح وزیر اقتصاد تاکید کرده و بعد از نماز ظهر به ابقای او رای می‌دهند در حالی که چنین وزیری با افتضاحی که در اختلاس اخیر به عنوان زیرمجموعه او مرتکب آن شده بود مستحق کنار گذاشتن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا نیز در برابر پول توزیع کردن‌های یزید ایستاد و اجازه نداد به حق و حقوق ملت با پول و تزویر توهین شود افزود: یزید زمانی که مردم را علیه خود دید با توزیع پول و سکه‌های رنگین به شریح قاضی دستور داد قتل حسین و یارانش را امضا کند و حادثه کربلا نیز نتیجه چنین تفکرات پول‌پرستانه‌ای بود.

قدیرپور به حق و حقوق مسلم مردم زحمتکش اردبیل به ویژه کشاورزان در برخورداری از صنایع سودآور و فرآوری اشاره کرد و اظهار داشت: نماینده دلسوز باید به فکر مردم زحمتکش روستایی و زارعان و کشاورزانی باشد که شب و روز تلاش می‌کنند اما سیب‌زمینی آنها کمتر از 100 تومان به فروش می‌رسد در حالی که همین سیب‌زمینی را با محصول فرآوری شده چیپس به قیمت 900 تومان به ما می‌فروشند.

وی در پایان سخنان خود بزرگ‌ترین مزیت یک نماینده را احساس تکلیف و ادای وظیفه در مقابل مردم دانست و گفت: نماینده اصلح فردی است که دم از حقوق مادام‌العمر نمی‌زند و یا برای اعتبار ظاهری و مادی دست خود را به هر حرکت باطل و ضدانسانی آلوده نمی‌کند بلکه مرام‌دار مردم است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول