اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

ارائه چند لیست موجب شکست می‌شود / اصولگرایان واقعی برای وحدت تلاش می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه چند لیست مختلف از سوی جریان‌های اصولگرا در نهایت موجب شکست آنها در نهمین دوره انتخابات مجلس خواهد شد، گفت: اصولگرایان واقعی برای وحدت تلاش می‌کنند.

ارائه چند لیست موجب شکست می‌شود / اصولگرایان واقعی برای وحدت تلاش می‌کنند
فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: از حدود یک سال قبل دلسوزان واقعی اسلام و انقلاب و چهره‌های شاخص اصولگرا برای دست‌یابی به وحدت در انتخابات آتی مجلس تلاش کردند.

وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم بزرگانی چون حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی فعال شده و از تمام گروه‌های اصولگرا دعوت کردند تا با تشکیل گروهی منسجم به صورت واحد در انتخابات شرکت کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خاطرنشان کرد: علت این تلاش‌ها به طور کامل مشخص است، چرا که اگر اصولگرایان با لیست‌های مختلف در انتخابات شرکت کنند، احتمال خرد شدن آراء و شکست آنها در انتخابات افزایش پیدا می‌کند.

* اصولگرایان زیر چتر جامعتین جمع شوند

رهبر در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه به چه دلیل تاکنون همه گروه‌های اصولگرا به وحدت نرسیدند، گفت: این سؤال را باید کسانی که زیر چتر جامعتین جمع نشدند، پاسخ دهند.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر برخی تنها مدعی اصولگرایی هستند و به طور قطع این افراد در جمع اصولگرایان واقعی که بر اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب پایبندی و تاکید دارند، حضور نخواهند یافت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: دلسوزان اسلام و انقلاب به کسانی که بر عدم وحدت تاکید داشته و خواستار ارائه چند لیست در انتخابات هستند، توصیه و تذکر لازم را داده‌اند.

رهبر در پایان تاکید کرد: بنابراین آنها باید پاسخ دهند که چرا به این تذکرات و توصیه‌های بزرگانی چون حضرت آیات‌الله مهدوی‌کنی و جنتی توجه کافی ندارند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول