اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درپی عزل دو فرماندار رخ داد

اعتراض مردم لرستان به عزل و نصب‌های جریان انحرافی در کوهدشت و نورآباد دلفان

خبرگزاری فارس: در پی عزل فرماندار کوهدشت و رییس ستاد انتخابات این شهردرکمتر از 16 روز مانده به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و متعاقب آن عزل معاون فرماندار، توسط استاندار لرستان ،بیش از 20 هزار نفر در اعتراض به این تصمیم مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

اعتراض مردم لرستان به عزل و نصب‌های جریان انحرافی در کوهدشت و نورآباد دلفان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس تجمع کنندگان که از طیف‌های مختلف مردم بودند،با حمل پلاکارد و سر دادن شعارهایی،دخالت مسوولان اجرایی در شکل گیری روند جهت دار در انتخابات این شهرستان را محکوم کردند.

بنا بر این گزارش فرمانداران 2 شهرستان کوهدشت و نورآباد دلفان از توابع استان لرستان طی هفته گذشته در حالی از سمت خود عزل شدند که هرگونه تغییر مسوولان اجرایی در استانه انتخابات از سوی مقامات ارشد نظام به شدت نهی شده است.

اکثریت تجمع کنندگان در شعارهای خود با محکوم کردن  دخالت مسوولان اجرایی در فرایند انتخابات، این حرکت را در راستای خواسته جریان انحرافی ارزیابی کردند.

درحالی فرماندار کوهدشت و معاون وی از سمت خود برکنار شده اند که زمزمه هایی مبنی بر تغییر سایر مدیران وبویژه بخشداران این شهرستان به گوش می‌رسد.

گزارش ها حاکی از آن است که با حمایت های فرماندار جدید کوهدشت،کاندیدای مورد وثوق جریان انحرافی این شهرستان ،علی رغم منع قانونی، در حالی دست به تبلیغات علنی گسترده زده اند. مردم خواستار برخورد قانونی هیات نظارت در مقابل اقدامات خلاف قانون هستند.

شرکت کنندگان باسر دادن شعارهایی چون الله اکبر- ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده- مرگ بر ضد ولایت فقیه- مرگ بر ...- مرگ بر ...- مشایی، موسوی پیوندتان مبارک- دهمرده حیاکن ، لرستانو  رها کن – ابوموسی حیاکن، کوهدشت را رها کن- حزب الله بیدار است، از انحراف بیزار است-  این آخرین فرماندار این آخرین پیام است لبیک یا خامنه ای، لبیک یا حسین . اعتراض خود را به اتفاقات اخیر اعلام نمودند.

تجمع کنندگان درگردهمایی همایش حامیان ولایت در پایان این مراسم با صدورقطنامه ای خواستار دخالت دبیر محترم شورای نگهبان برای پایان دادن به دخالت مسوولان اجرایی برای جلوگیری از تاثیر گذاری بر روند انتخابات و تضییع حقوق مردم شدند.

در بند دیگری از قعطنامه پایانی همایش حامیان ولایت آمده است:" حرکت خزنده اخیر درخصوص عزل و نصب برخی مدیران ارزشی و اصولگرای استان بویژه فرماندار بسیجی و توانمند شهرستان کوهدشت و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان آن هم در فاصله 16 روز مانده به برگزاری  انتخابات را بیانگر ترس و واهمه ی جریان انحرافی و فتنه از اقبال عمومی مردم به کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان دانسته و آن را به شدت محکوم می نماییم."

حمایت قاطع از کاندیدای مورد تایید جبهه متحد اصولگرایی ونیز حضور پرشور در انتخابات در راستای اجرای منویات مقام عظمای ولایت ،از دیگر محورهایی بود که در این قعطنامه به آن اشاره شده است.

متن کامل قعطنا مه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

قطعنامه پایانی همایش حامیان ولایت

جاء الحق و ذهق الباطل إنّ الباطل کان ذهوقاً

حق آمد و باطل از میان رفت، بی تردید باطل نابود شدنی است.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه های پایانی قرن بیستم،نه تنها به استبداد و دیکتاتوری 2500 ساله شاهنشاهی پایان داد،بلکه پایه های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار را متزلزل و موجی از امید،نشاط و اعتماد به نفس را در میان مستضعفین جهان بویژه امت اسلامی ایجاد نمود.در آغاز دهه چهارم حیات پر برکت انقلاب اسلامی، کشورهای مسلمان یکی پس از دیگری با تأسی و الگو پذیری از اندیشه های ناب حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت آیت العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)،خیزشی عظیم را به منظور سرنگونی حکومت های فاسد و سرسپرده آغاز نموده اند تا بار دیگر بانگ«الله اکبر» در سرتاسر سرزمین های اسلامی طنین انداز شود.در چنین شرایطی دشمن تمام منابع خود را بمنظور جلوگیری از چنین وضعیتی با فشار به جمهوری اسلامی ایران بعنوان «ام القری» جهان اسلام بکار گرفته است.متاسفانه در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان لرستان بویژه شهرستان کوهدشت ،برخلاف انتظار سناریویی با ائتلاف جریان های انحرافی و فتنه و همسویی هیات های نظارت طراحی و در حال اجراست که موجبات نگرانی اکثریت مردم بویژه نیروهای ارزشی و ولایتمدار شهرستان را جهت صیانت از آرای مردمی فراهم نموده است،لذا با تاکید بر اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و مرجعیت اعلام می نماییم:

1- ما همچون گذشته با تبعیت مطلق از فرامین و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) نسبت به این انتخابات بی تفاوت نبوده و به وظیفه شرعی خود عمل خواهیم نمود.

2-حرکت خزنده اخیر درخصوص عزل و نصب برخی مدیران ارزشی و اصولگرای استان بویژه فرماندار بسیجی و توانمند شهرستان کوهدشت و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان آن هم در فاصله 17 روز مانده به برگزاری  انتخابات را بیانگر ترس و واهمه ی جریان انحرافی و فتنه از اقبال عمومی مردم به کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان دانسته و آن را به شدت محکوم می نماییم.

3-چنین برداشت می شود علیرغم سوابق درخشان جناب آقای دکتر دهمرده در حمایت از ولایت،ایشان در این مرحله در دام جریان انحراف گرفتار گردیده و از نظر سیاسی عاقبت به خیر نشده است،بر این اساس به دستور سران جریان انحرافی و همراهی عوامل کروبی فتنه گر(عباسی فرد و دوستی) به منظور تأثیر گذاری  در روند اجرای انتخابات به سود کاندیدای مورد حمایت این جریانها نسبت به عزل و جابجایی مدیران اصولگرای شهرستان که عضو خانواده معظم شهداء و ایثارگران هستند.(همانگونه که قبلا در پایگاه اطلاع‌رسانی جوان پیش بینی شده بود ) اقدام نموده است ایشان باید پاسخ گوی قاطبه ی مردم ولایتمدار بویژه خانواده ی معظم شهداء و ایثارگران باشد.

4- تهدید مدیران ارزشی و ولایتمدار شهرستان به عزل از سمت خویش با هدف تأمین منافع جریان انحرافی ،فتنه و حلقه ی شهرام جزایری را به شدت محکوم می‌کنیم.

5- ایجاد جو نا امنی در آستانه ی انتخابات نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در شهرستان کوهدشت،عملکرد مستقیم استاندار لرستان بوده و عواقب ناشی از این مسئله را متوجه ایشان می دانیم.

6- از عملکرد هیات نظارت استان و شهرستان در حمایت از کاندیدای جریان انحراف و فتنه با بهره گیری از نیروهای فاقد وجاهت و سابقه نظارتی و استفاده نکردن از نیروهای با سابقه و دارای کد رسمی،اعلام نگرانی نموده و از حضرت آیت اله العظمی جنتی استدعا داریم نسبت به رفع نگرانی مردم فهیم لرستان به‌ویژه کوهدشت در صیانت از آرای مردمی اقدام عاجل را به عمل آورد.

7- حمایت قاطعانه ی خود را از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان اعلام نموده و از همه طرفداران عزیز می‌خواهیم انسجام و وحدت خود را حفظ نموده،با حضور پر رنگ و با نشاط خویش موجبات خشنودی مقام معظم رهبری را فراهم نمایند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول