اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمان:

جریان فتنه و انحرافی هدف مشترک دارند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: هدف جریان فتنه، انحرافی و دشمنان خارجی یکی است، تصاحب نظام، سپس براندازی و یا تغییر به نفع خود را در سر می‌پرورانند.

جریان فتنه و انحرافی هدف مشترک دارند

سیدمظفر داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کشور اکنون با دو نوع از معادلات توطئه مواجه است، نخست آنکه دشمنان خارجی 33 سال است، انقلاب اسلامی و مردم را نشانه گرفته و تاریخ انقلاب نشان داده که این موضوع توهم توطئه نیست، بلکه وجود دارد.

داوری افزود: دشمنان تلاش دارند و انتخابات و شور و نشاط مردم را برای حضور در آن نشانه گرفته‌اند تا حضور مردم در صحنه‌های انقلاب کم‌رنگ شود و به تدریج مردم را از نظام و انقلاب دور کنند.

عضو شورای شهر کرمان بیان داشت: دوم اینکه توطئه داخلی جریان فتنه و انحراف که به همین عنصر خارجی تعلق و سعی دارند با مهره‌های سفید و همچنین ساکتان فتنه با حضور مردم آرا را به نفع خود تغییر دهند و هر دو یک هدف را دنبال می‌کنند و دنبال تصاحب نظام، سپس براندازی یا تغییر به نفع خود هستند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی بیان داشت: این انقلاب‌ها را نباید بهار عربی دانست، بلکه بهار اسلامی و یا بیداری اسلامی بهترین نامگذاری است و نامگذاری این خیزش‌ها به نام عربی امتداد همان توطئه‌ای‌ است که می‌خواهند مسئله فلسطین را عربی و نه اسلامی جلوه دهند.

داوری خاطرنشان کرد: اکنون با به وجود آمدن بیداری در دنیای اسلام انتخابات در داخل کشور صرفا فقط یک همه‌پرسی و تنها مشت محکم بر دهان استکبار تلقی نمی‌شود، بلکه امروزه چشم جهان اسلام به این انتخابات دوخته شده و حضور پررنگ یعنی امید فزآینده برای جوانان و مردم کشورهای اسلامی به وجود می‌آورد.

وی اذعان داشت: علاوه بر ملت‌های دنیای اسلام و عربی اکنون چشم مردم دنیا نیز به این انقلاب دوخته شده و این یعنی روشن، صریح و قاطعانه عمل کردن مردم و مسئولان در قبال مسائل مهم کشور به ویژه انتخابات و به این معنی است که با افراد خاکستری و آن‌ها که با چراغ خاموش حرکت می‌کنند، نمی‌توان به اهداف داخلی و جهانی انقلاب اسلامی رسید.

داوری عنوان کرد: عرصه انتخابات مجلس نهم به مراتب سخت‌تر، مهم‌تر و پیچیده‌تر از سایر انتخابات‌ها است، چون علاوه بر جریان فتنه که با چراغ خاموش به صحنه انتخابات آمده، جریان‌های خطرناک‌تر دیگری همچون انحراف و تندروها به میدان آمده‌اند.

وی ابراز داشت: برخی گروه‌ها بدون صف‌بندی روشن وارد عرصه انتخابات شده‌اند و تنها راه مقابله با این جریان خطرناک پیروی از مقام معظم رهبری به گونه‌ای‌ است که از ایشان نه جلو بزنیم و نه عقب بمانیم.

داوری افزود: در این دوره هدف دشمن این است که نشان دهد، مردم از انگیزه‌ها و اهداف خود سست و نسبت به نظام اسلامی بی‌اعتقاد و بی‌اعتماد شده‌اند، اما راهپیمایی روز 22 بهمن نشان داد که مردم ایران اسلامی همچنان با بصیرت و آگاهی تمام مسیر انقلاب را طی می‌کنند، چون همیشه موجب حیرت و شکست دشمنان داخلی و خارجی می‌شوند.

نایب رئیس کمیسیون فنی و مهندسی شورای اسلامی شهر کرمان افزود: اکنون زمان آن رسیده که برای دنبال کردن اهداف نظام و انقلاب اسلامی نگاه بیرونی به مسائل داشته باشیم و به گونه‌ای به مسائل نگاه کنیم که در شرایط کنونی مردم دنیا به ویژه مردم دنیای اسلام با آن نگاه به انقلاب اسلامی و کشور نگاه می‌کنند و این به معنی تسخیر جهان توسط انقلاب و نظام اسلامی است.

عضو جامعه اسلامی مهندسان استان کرمان اذعان داشت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه با فرمایشات خود راه را روشن و خط حرکت آینده را ترسیم کردند و با یاری خدا و پیروی از ولایت فقیه و وحدت خواب دشمنان، منحرفان و فتنه‌گران برآشفته می‌شود و مجلسی قوی، مقتدر و پیرو مقام عظمای ولایت روی کار می‌آید.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول