اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شاهرود:

حجاب و عفاف پیام‏ شهدای ما به بانوان است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: عفاف و حجاب مانع از پایمال شدن خون شهدا می‏شود و بانوان ایرانی باید به پیام‏های شهدا در سفارش به رعایت حجاب توجه کنند.

حجاب و عفاف پیام‏ شهدای ما به بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، معصومه اشرفی در همایش "حجاب و عفاف بسیج" در پایگاه ام‏سلمه حوزه فاطمةالزهرا(س) بسیج خواهران شاهرود اظهار داشت: دختران و بانوان اسلامی با حفظ حجاب خود می‏توانند حافظ خون شهدا باشند.

وی در ادامه افزود: حجاب و عفاف مختص بانوان نیست، بلکه عفاف و حجاب آقایان، نگاه آنان است که باید آن را حفظ کنند.

این استاد حوزه علمیه خوهران شاهرود گفت: همان‌طور که شهدا در وصیت‏نامه‏های خود از حجاب خواهران صحبت کرده‏اند، درباره حجاب و عفاف آقایان و کنترل چشم و نگاه پاک آنها نیز توصیه‏هایی داشته‏اند که باید به آن توجه شود.

اشرفی در پایان یادآور شد:  اینکه گفته می‌شود "حجاب مصونیت است نه محدودیت" بسیار درست است، چرا که اسلام به زنان اجازه داده است تا در جامعه به انجام کار بپردازند و در کنار مردان به جامعه خود خدمت کنند و با حجاب، خود را از نگاه شیطان‏صفتان در امان نگه دارند.

به گزارش فارس، این همایش در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد و بسیجیان دبیرستان‏های دخترانه امام باقر(ع)، صدف و عترت شاهرود نیز در آن حضور داشتند.

در این همایش، گروه تئاتر کانون بسیج هنرمندان شاهرود برنامه‏ای با موضوع حجاب اجرا کرد که مورد استقبال شرکت‏ کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/ر30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول