اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82:

کانون‌های قدرت و ثروت نباید در انتخابات تأثیرگذار باشند

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 گفت: کانون‌های قدرت و ثروت نباید در روند انتخابات تأثیرگذار باشند.

کانون‌های قدرت و ثروت نباید در انتخابات تأثیرگذار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اصلی‌بیگی در جمع فرماندهان و رزمندگان تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: کانون‌های قدرت نباید در انتخابات تأثیرگذار باشند و بر صندلی‌های مجلس تکیه بزنند.

وی افزود: در 22 بهمن امسال به شکرانه خداوند متعال باز هم مردم نشان دادند که تبلیغات دشمن تأثیری بر ملت ایران ندارد و حضور مردم این مهم را اثبات کرد که مردم همیشه و همه جا پشتیبان ولایت فقیه هستند.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اخیر تهران، عنوان کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران روح تازه‌ای در دل مردم ایران دمید که باعث شد مردم همیشه در صحنه، با شور و نشاط هر چه بیشتر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) و شهدا باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات پیش رو اهداف خاصی را دنبال می‌کند که مشارکت گسترده مردم در انتخابات یکی از این اهداف است، در هر جامعه‌ای اگر حضور مردم پر رنگ باشد هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند آسیبی به آن جامعه بزند، ولی اگر در یک جامعه، مردم در صحنه نباشند بیگانگان به آن کشور هجوم می‌آورند.

اصلی‌بیگی جذب حداکثری و دفع حداقلی انتخابات را از دیگر اهداف نظام بر شمرده و تأکید کرد: انتخابات باید به طور قانونمند برگزار شود و بر طبق گفته امام راحل(ره) که فرمودند: میزان، رای ملت است، به آرای مردم احترام گذاشته شود که در واقع هدف نظام دفاع از سلامت کامل انتخابات است.

وی خاطر نشان کرد: حفظ انتخابات از کانون‌های قدرت و ثروت یکی دیگر از اهداف نظام است و باید تلاش شود که این کانون‌های قدرت و ثروت در انتخابات کمترین تأثیر را داشته باشند و احساس آزادی در انتخابات بین مردم وجود داشته باشد.

این مسئول انتخابات رقابتی و درون‌گفتمانی را از دیگر اهداف نظام در انتخابات عنوان و تصریح کرد: در انتخابات اگر رقابت باشد باعث تحرک می‌شود، البته این رقابت باید درون‌گفتمانی باشد تا دشمن سوءاستفاده نکند.

اصلی‌بیگی در پایان به خصوصیات مجلس از دیدگاه نظام جمهوری اسلامی اشاره و اضافه کرد: از مجلس نهم انتظار می‌رود که در خط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مجلسی کارآمد باشد و از هر امری که موجب کند شدن این مسئله و یا موجب تعارض بین نیروهای انقلاب شود پرهیز کرد؛ به ویژه باید دقت کرد در مواردی که تعارضات موجب سود بردن جریان فتنه و انحرافی می‌شود از آن دوری کرد.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول