اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 44

مشت دوم مردم در 12 اسفند محکم‎تر خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: مردم بابصیرت ایران در انتخابات 12 اسفند ماه مشت دوم را محکم‎تر به بدخواهان نظام خواهند زد.

مشت دوم مردم در 12 اسفند محکم‎تر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم سمیعی در دیدار با جمعی از مسئولان ادارات شهرستان رامیان با تمجید از حضور یکپارچه و گسترده مردم در یوم‎الله 22 بهمن ماه اظهار داشت: با وجود تبلیغات وسیع دشمن، بارش برف و باران و سردی هوا مردم مومن و انقلابی همچون سنوات گذشته به صحنه آمدند و با حضور میلیونی و گسترده خود در این روز بزرگ مشت اول را با قدرت و شدت هر چه تمام‎تر بر دهان ابرقدرت‎های شرق و غرب و یاوه‎گویان کوبیدند.

وی تصریح کرد: با عنایت به بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه و تاثیر انقلاب اسلامی بر مبارزات مردمی در کشورهای دیگر به ویژه کشورهای مسلمان بسیاری از اتفاقات ریز و درشت دیگر که باعث عزت و عظمت بیشتر ایران اسلامی گشته بود خفت و خواری دشمنان را به همراه داشت.

فرماندار شهرستان رامیان خاطر نشان کرد: خوشبختانه درک و شعور بالای سیاسی مردم ایران متشکل از اقوام و اقشار مختلف عرصه را بر دشمن تنگ کرد و افتخاری دیگر را برای نظام‌مان به ارمغان آورد.

سمیعی اضافه کرد: البته این پایان کار نیست و امسال یک آزمون بزرگ دیگر را در پیش رو داریم و آن حضور حداکثری و گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه است.

وی ادامه داد: در واقع این‌گونه می‌توان تعبیر کرد برای به زانو در آوردن دشمن و خنثی کردن طرح و برنامه‌های شیطانی آنان عزم مسئولان و مردم باید جزم شود تا با انتخاباتی منظم و منسجم همچون همیشه، همراه با حضور حداکثری مردم مشت دوم را نیز به دشمن بزنند تا یکبار دیگر شاهد اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی باشیم.

این مسئول از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست با هیئت اجرائی انتخابات ناظران و بازرسان و تمام دست‌اندرکاران انتخابات همکاری لازمه را داشته باشند و بستری مناسب را برای برگزاری انتخاباتی خوب فراهم کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول