اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 43

قومیت‎گرایی در انتخابات جایز نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: قومیت‎گرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی جایز نیست چرا که همه پیکره واحد اجتماع اسلامی هستیم.

قومیت‎گرایی در انتخابات جایز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مرادعلی منصوری‌رضی در دیدار با شهروندان دلندی اظهار داشت: انتخابات می‌تواند سرنوشت یک کشور را تغییر دهد چرا که منتخبان مردم با حضور در مجلس برای مسائل کلان مملکتی تصمیم می‌گیرند و بسیاری از قوانینی که به شور گذاشته می‌شود با در نظر گرفتن شرایط همه اقوام ایرانی به تصویب می‌رسد تا جامعه را به سعادت برساند.

وی همچنین با تمجید از حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه بیان داشت: مردم ما به کرات و در رخدادها و میادین بزرگ که مورد توجه سران کشورهای استعمارگر و رسانه‌های بزرگ بوده ثابت کرده‌اند در کنار نظام و پایبند به اصول انقلاب اسلامی هستند و این یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با وجود تبلیغات کذب و دروغ دشمن و سرمایه‌گذاری‌های استعمارگران در جنگ نرم روزبه‌روز بسط و گسترش پیدا می‌کند و ایمان مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران با محوریت ولایت فقیه بیشتر می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پراکندگی قومیتی استان به ویژه شهرستان‌های آزادشهر و رامیان خاطر نشان کرد: وحدت مابین مردمان اینجا یک نمونه شایسته از وحدت اسلامی است که می‌تواند به عنوان الگو در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فارس، سیستانی، ترکمن، ترک، بلوچ، کرد و بسیاری از مهاجرین استان‌های همجوار همواره برای یک هدف وارد صحنه انتخابات می‌شوند و آن انتخابی اصلح منطبق بر شاخصه‌هایی است که مورد توجه مقام معظم رهبری هم است.

منصوری‎رضی ادامه داد: این دیدگاه روشن و شفاف اسلام ناب محمدی نیز است همان دیدگاهی که سلمان فارسی را در کنار اصحاب بزرگ و نزدیک به حضرت رسول (ص) قرار داد بدون آنکه به طرز تفکر و گلایه‌های یک عده کوته‌نظر توجه داشته باشد و بین عرب و عجم تبعیضی قائل شود.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های انجام شده در زمان نمایندگی‌اش در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد تلاش‌های صورت گرفته که با هدف خدمت‌رسانی به همه اقوام و اقشار زحمتکش انجام گرفته توانسته باشد گوشه‌ای از نیازهای منطقی مردم را جبران کند و رضایت خدا را به همراه داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال یکی از شهروندان که پرسید دلیل اینکه شما بیش از 46 هزار نامه مردم را شخصا و به صورت دست‌نویسی پیگیری کردید چه بوده، گفت: مردم موکلان بنده بودند و بسیاری از آنها اسرار زندگی و خواسته‌های‌شان را در قالب نامه برای من نوشته بودند و از لحاظ شرعی و اخلاقی درست نبود کسی این موضوع را بداند به همین خاطر شخصا نامه‌ها را می‌خواندم و جواب می‌دادم تا خدای ناکرده اسرار کسی فاش نشود و مشکلات معیشتی و اجتماعی اشخاص بین من و خودشان و در محضر خدا محفوظ بماند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول