اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بندرعباس

دومین ژورنال لباس اسلامی ایرانی شیلا رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: دومین ژورنال لباس اسلامی ایرانی استان هرمزگان تحت عنوان "شیلا" توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان چهارم اسفند ماه رونمایی می‌شود.

دومین ژورنال لباس اسلامی ایرانی شیلا رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، انوشیروان پیشدار معاون فرهنگی اداره کل ارشاد در این خصوص گفت: نظر به استقبال چشمگیر مردم از نخستین ژورنال لباس طی برنامه‌ریزی صورت‌گرفته چهارم اسفند ماه دومین ژورنال لباس اسلامی ایرانی هرمزگان رونمایی می‌شود.

وی افزود: دومین ژورنال لباس توسط آزاده آریانا و به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تالیف شده است که دارای 52 صفحه و 26 طرح رنگی همراه با الگو است که در 5 هزار جلد منتشر می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد هرمزگان خاطرنشان کرد: این اثر می‌تواند الگوی مناسبی برای پوشش اسلامی ایرانی مطابق با مد روز و ذائقه مردم باشد و به گونه‌ای لباس‌ها طراحی شده است که پاسخگوی تمام سلیقه‌ها در سنین مختلف است.

پیشدار تصریح کرد: از بین بردن فرهنگ حجاب و عفاف یکی از اهداف اصلی دشمنان است و حجاب را به عنوان مانعی بزرگ بر سر راه پیشرفت آزادی و فعالیت‌های اجتماعی معرفی می‌کنند اما مردم ایران نشان داده‌اند که به هیچ عنوان دست از فرهنگ غنی خود برنمی‌دارند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول