اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات قزوین:

رسانه‌ها با تحلیل روشنگرانه مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات قزوین گفت: رسانه‌ها باید با تحلیل‌های روشنگرانه مردم را به حضور پر شور و حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

رسانه‌ها با تحلیل روشنگرانه مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی علیمحمدی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین با مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قزوین و مدیر کل اطلاعات استان قزوین، اظهار کرد: رسانه‌ها باید با همان وفاداری که به مقام معظم رهبری دارند در آستانه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی با تحلیل‌های روشنگرانه مردم را به حضور حداکثری و پر شور در انتخابات دعوت کنند.

وی افزود: مهم‌ترین نقش رسانه، فرهنگ‌سازی است و کارکرد و اثرگذاری رسانه‌ها در این مقوله فرهنگ‌سازی پر رنگ‌تر است.

رئیس خانه مطبوعات قزوین، ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی، مهم‌ترین رسانه‌ها را در اختیار دارند تا بتوانند افکار عمومی را با کم‌ترین هزینه در اختیار خود قرار داده و ملت‌ها را وادار کنند تا مطابق خواسته استکبار حرکت کنند.

علیمحمدی خاطر نشان کرد: امروز غرب به دنبال کنترل بیداری اسلامی و انحراف انقلاب اسلامی است و در این راستا همه رسانه‌های غربی دست به دست هم داده‌ و به قول مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی را بر علیه کشورمان به اجرا در آورده‌اند.

وی با اشاره به فتنه سال 88، تأکید کرد: دشمن در فتنه 88 قصد داشت تا با ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین به انقلاب اسلامی ضربه بزند و امروز نیز می‌خواهد سرچشمه بیداری اسلامی را به انحراف کشانده و الگوی مظلومان جهان را به اضمحلال بکشاند.

رئیس خانه مطبوعات قزوین، تصریح کرد: توطئه‌های استکبار در راستای ضربه زدن و انحراف انقلاب اسلامی با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و رسانه‌ها در 9 دی، شکست خورد و حماسه 9 دی پایانی بود بر فتنه‌انگیزی استکبار بر علیه جمهوری اسلامی.

علیمحمدی ادامه داد: 43 نشریه در قالب هفته‌نامه، دو هفته‌نامه و ماهنامه در استان قزوین وجود دارد که 80 درصد آنها فعال هستند و 14 دفتر روزنامه و 14 سایت خبری نیز در استان فعالیت می‌کنند که درصد بسیاری از این رسانه‌ها مدافع نظام‌اند.

وی در پایان یادآور کرد: اثرگذاری رسانه‌ها در انتخابات پیش رو بر هیچ کس پوشیده نیست.

انتهای پیام/ر20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول