اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل:

کاندیداهای جبهه ایستادگی در اردبیل معرفی شدند / حقیقت‌پور سر لیست

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: بعد از ماه‌ها رصد تحولات سیاسی و شایستگی کاندیداها در عرصه انتخابات مجلس، جبهه ایستادگی در استان اردبیل کاندیداهای خود را انتخاب و معرفی کرد.

کاندیداهای جبهه ایستادگی در اردبیل معرفی شدند / حقیقت‌پور سر لیست

حبیب کوهی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار داشت: جبهه ایستادگی استان بعد از بررسی متعدد و رصد فعالیت کلیه کاندیداها و نمایندگان فعلی به این نتیجه رسید که کاندیداهای منتخب خود را که اصلح‌تر از همه بودند، معرفی و برای مشارکت بیشتر مردم عرضه کنند.

وی تصریح کرد: ما در نهایت تصمیم گرفتیم افراد اصلح اصولگرا، ولایی، متعهد، متخصص و دلسوز را از بین نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس که اکثریت آنها از سابقه درخشانی برخوردار بودند، گزینش کرده و به عنوان کاندیداهای مورد حمایت جبهه ایستادگی در استان اعلام کنیم.

کوهی خاطرنشان کرد: ما با احترام به تمام کاندیداها و دعوت مردم به حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی برای خلق حماسه‌ای بزرگ‌تر و عظیم‌تر از 22 بهمن امسال سعی کردیم با انتخاب افراد شایسته مردم را به گزینش افراد صالح در انتخابات هدایت کنیم تا در یک حرکت هماهنگ با سایر احزاب و گروه‌های اصولگرا بتوانیم پیروزی این طیف را در انتخابات رقم بزنیم.

وی اضافه کرد:‌ سرلیست ما در استان اردبیل منصور حقیقت‌پور استاندار سابق اردبیل به عنوان کاندیدای مورد اقبال مردم است و حسن نوعی‌اقدم، سید رضا آقایی و محمدصادق اصغری را به عنوان کاندیداهای دیگر مورد حمایت این جبهه در اردبیل معرفی کردیم.

وی ادامه داد:‌ ما با معرفی چهار نفر برای حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین از خود مردم انتظار داریم به افراد شایسته از بین اینها رأی داده و صحنه پیروزی نامزدهای مورد نظر را رقم بزنند.

رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل کاندیدای مورد حمایت جبهه ایستادگی در حوزه انتخابیه مغان(گرمی) را حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی، در حوزه انتخابیه مشگین‌شهر محمود عباس‌زاده مشکینی و در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر حجت‌الاسلام محمد رئوف‌احرابی اعلام کرد.

کوهی در مورد کاندیدای مورد حمایت جبهه ایستادگی در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز تصریح کرد: فرد مورد حمایت این جبهه در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار تا دو روز آینده انتخاب می‌شود.

وی شاخصه‌های انتخاب این کاندیداها را التزام عملی به ولایت فقیه و چهار اصل نظام اسلامی یاد کرد و اظهار داشت:‌ ما تلاش کردیم تخصص، تعهد و دلسوزی به همراه داشتن کارنامه درخشان را در گزینش افراد مورد نظر قرار دهیم که در تمام این کاندیداها ویژگی‌های یاد شده مد نظر قرار گرفته است.

این فعال سیاسی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما به وحدت و اتحاد اصولگرایان در عرصه انتخابات مجلس معتقدیم و یقین داریم شکل‌گیری جبهه متحد اصولگرایی با هدایت‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی به عنوان پدر معنوی اصولگرایان با هدف پیروزی این طیف در انتخابات انجام شده و ما به شدت از این شرایط حمایت می‌کنیم.

کوهی با اعلام اینکه هیچ‌گونه اختلاف نظری با جبهه متحد اصولگرایی نداشته است، تصریح کرد: ما به دوستانی که گاه در بیانات خود به افراد با سابقه اصولگرایی بی‌حرمتی می‌کنند، انتظار داریم شأن مسئولیت و جایگاه خود را حفظ کرده و آنهایی که یک شبه وارد عرصه سیاسی و انتخاباتی شدند حرمت پیشکسوتان عرصه اصولگرایی و عالم سیاست را حفظ کنند.

رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل خاطرنشان کرد: شرط موفقیت اصولگرایان در انتخابات مجلس دوری از هرگونه حب و بغض و برخی نگرش‌های مقطعی و موسم انتخابات است که انتظار می‌رود تمام مجموعه اصولگرایی دست به دست هم دهند تا از انتخابات مجلس مردم سربلند بیرون آمده و شایسته‌ترین‌ها را راهی بهارستان کنند.

انتهای پیام/ر10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول