اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌نخستین نشست جبهه ایستادگی در گلستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: ‌‌نخستین نشست جبهه ایستادگی در گلستان برگزار شد.

‌‌نخستین نشست جبهه ایستادگی در گلستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالقاسم رئوفیان مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی امشب در جمع اعضای شورای تشکل‌های ایستادگی در هتل راه و ماه شهرستان گرگان اظهار داشت: فعالیت این جبهه بر مبنای شروع انتخابات برنامه‌ریزی نشده که با پایان یافتن آن نیز کرکره را پایین بکشد.
وی تصریح کرد: این جبهه آمده تا پایدار بماند و درباره همه موضوعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، فعالانه برخورد کرده و حضوری جدی در این زمینه‎ها داشته باشد لذا این جبهه در تمام فصول و در همه مناسبت‎ها احساس مسئولیت خواهد کرد و در حد توان به وظایف خطیر خویش جامه عمل خواهد پوشاند.
مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی بیان داشت: این جبهه با 12 تشکل رسمی که از کمیسیون 10 ماده قانون احزاب دریافت کرده، فعالیت رسمی و قانونی دارد و از طرفی دیگر با حضور شخصیت‎های اثرگذار و دارای کلام نافذ تشکیل شده است.
رئوفیان خاطر نشان کرد: شخصیت‎هایی که در این جبهه حضور دارند برخی حزب و تشکل سیاسی ندارند، برخی شخصیت‎ها نیز به لحاظ وجاهت حقیقی در این جبهه عضو هستند همچنین آیت‌الله سیدمحمود علوی نماینده خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام حبیبی دبیرکل جبهه ایستادگی ایران اسلامی در این مجموعه فعال هستند.
وی عنوان کرد: این جبهه 20 نفر از اعضای شورای عالی ایستادگی را در پایتخت تشکیل می‎دهد و در انتخابات آتی که به‎عنوان یکی از فعالیت‎های این جبهه است قطعا حضور جدی خواهیم داشت به عبارتی اگر سکه دو رو دارد یک روی سکه فعالیت‎های انتخاباتی و روی دیگر آن به مناسبت‎های مختلف اعلام موضع می‎کند.
مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی خاطر نشان کرد: این جبهه به‎عنوان یک دولت در سایه سعی می‎کند ضمن رصد کردن، نگاه دقیق و توجه به آنچه در حوزه اجرایی‌ کشور اتفاق می‎افتد به‌موقع وارد عمل شود و نسبت به پیشگیری انحرافات جدی،حضوری موثر داشته باشد.
رئوفیان افزود: این جبهه به‎عنوان جبهه‎ای که انتقاد را به‎عنوان یک وظیفه اصلی می‎داند در صحنه حاضر می‎شود تا دولت را از انحرافات کنار بکشد.
وی در پایان اظهار داشت: طلیعه فعالیت این جبهه را در استان گلستان و تقارن این دفتر و تشکیل آن را در آستانه انتخابات مجلس نهم به فال نیک می‎گیرم و امیدوارم انتخابات آتی یک انتخابات پرشور و حداکثری باشد.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول