اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتمین جبهه استانی جبهه ایستادگی در خراسان‌رضوی شکل گرفت

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با نخستین روز از ماه ربیع‌الاول هشتمین جبهه استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در خراسان‌رضوی و در شهر مشهد شکل گرفته و آغاز به‌ کار کرد.

هشتمین جبهه استانی جبهه ایستادگی در خراسان‌رضوی شکل گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نخستین نشست خبری جبهه ایستادگی ایران اسلامی شاخه خراسان‌رضوی با حضور اصحاب رسانه و با شعار بصیرت ولایی، ایستادگی انقلابی و حضور سیاسی و هم‌چنین حضور رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی برگزار شد.
در این نشست افتتاحیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی در جهت رسیدن به منویات مقام معظم رهبری پیرامون فضاسازی برای حضور حداکثری مردم، در استان خراسان‌رضوی با تعیین و معرفی اعضای خود در این استان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
براساس نتایج به دست آمده از این نشست عباس شاملو نیز به عنوان دبیر اجرایی و رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی در خراسان‌رضوی، محمدحسین روشنک به عنوان مسئول کمیته سیاسی، محمد رضوانی به عنوان عضو شورای مرکزی و مسئول کمیته شهرستان‌ها، جواد نعیمی به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی، علی دلیری به عنوان مسئول کمیته برنامه‌ریزی و عضو شورای مرکزی، حمید حامد به عنوان مسئول کمیته بازرسی و نظارت و عضو شورای مرکزی و هم‌چنین محمدرضا جلوه به عنوان مسئول کمیته ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی و عضو شورای مرکزی این جبهه منصوب و معرفی شدند.
برطبق این گزارش حجت‌الاسلام علی عسگری نماینده سابق حوزه انتخابیه مشهد در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای مرکزی جبهه ایستادگی در خراسان‌رضوی حضور داشته و به عنوان عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی در خراسان‌رضوی معرفی شد.
جبهه ایستادگی با محوریت محسن رضایی در کشور به فعالیت سیاسی می‌پردازد.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول