اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی اعلام کرد:

نام 5 نفر در لیست جبهه ایستادگی تهران قطعی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: طبق آخرین تصمیم‌گیری‌ها جبهه ایستادگی ایران اسلامی پنج نفر از لیست جداگانه خود در تهران را به ‌طور قطعی و نهایی انتخاب کرد.

نام 5 نفر در لیست جبهه ایستادگی تهران قطعی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالقاسم رئوفیان صبح امروز در نخستین نشست خبری جبهه ایستادگی ایران اسلامی شاخه خراسان‌رضوی که با حضور اصحاب رسانه و با شعار بصیرت ولایی، ایستادگی انقلابی و حضور سیاسی برگزار شد اظهار داشت: با وجود اقدامات انجام شده توسط جبهه متحد اصولگرایی و هم‌چنین سایر طیف‌های اصولگرایی در راستای دست‌یابی به وحدت، این امر تاکنون محقق نشده است.
وی ادامه داد: جبهه ایستادگی ایران اسلامی به سبب وجود موانعی بر سر راه وحدت اصولگرایان و احتمال نبود شرایط تحقق اجماع، دست به ساماندهی این جبهه و راه‌اندازی شعب استانی و ستادی آن زده است تا در شرایط نبود وحدت بتواند با داشتن برنامه جایگزین به طور منسجم و هماهنگ در انتخابات آتی نمایندگی مجلس حضور داشته باشد.
رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی افزود: بر همین اساس تاکنون 55 نفر از اعضای فعال و توانمند جبهه ایستادگی تهران را برای بررسی و ارزشیابی به شورای‌عالی این جبهه معرفی کرده و از میان این تعداد پنج نفر به عنوان فهرست اولیه تهران انتخاب و قطعی شدند.
رئوفیان با اشاره به این مطلب که فهرست‌های بعدی پس از بررسی‌های لازم معرفی و ارائه می‌شوند اظهار داشت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی با توجه به زمان باقی‌مانده تا انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی لیست اعضای مورد وثوق و اجماع خود را با دقت نظر و بررسی‌های لازم و هم‌چنین سرعت مناسب انتخاب و معرفی می‌کند.
وی ضمن معرفی اعضای قطعی لیست جبهه ایستادگی تهران گفت: در این لیست پنج نفره که شامل روحانیون و غیر روحانیون می‌شود سعی در انتخاب افراد اصلح با عقاید مبتنی بر بصیرت ولایی و ایستادگی انقلابی و دارا بودن شاخصه‌های مطرح شده از جانب مقام معظم رهبری بوده است.
رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی اظهار داشت: سیدمحمود علوی، علی مطهری، حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی، آیت‌الله محسن کازرونی و سیدمحمدحسن ابوترابی اعضای 5 نفره لیست جبهه ایستادگی در تهران هستند که نفرات بعدی و لیست‌های متمم پس از انجام بررسی‌های نهایی متعاقبا به این لیست افزوده می‌شوند.
رئوفیان با اشاره به اهمیت آگاهی اعضای این جبهه از اقدامات سایر طیف‌ها و جریانات حاضر در روند انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی با نظر به اهمیت مسئله شناخت و اطلاع از رقبا و حزب‌های هم‌مسیر خود سعی در شناخت اعضا و لیست‌های احتمالی سایر جبهه‌های اصولگرایی و هم‌چنین گروه اصلاحات و حتی مستقلین دارد تا به وسیله این شناخت بتواند لیستی همه‌ جانبه و موفق برای داشتن مجلس قانون‌گذاری موفق و توانمند ارائه دهد.
وی با اشاره به روند نامناسب وحدت، گفت: با وجود اینکه این جبهه شرایط تحقق وحدت را چندان مناسب و در دسترس ارزیابی نمی‌کند، جبهه ایستادگی ایران اسلامی آمادگی خود را برای همکاری و سعی در تحقق وحدت جبهه متحد اصولگرایی اعلام می‌دارد.
رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی افزود: چنانچه جبهه متحد اصولگرایی از اعضای جبهه ایستادگی ایران اسلامی به عنوان اعضا و چهره‌های اثرگذار برای ارائه لیست واحد اصولگرایان دعوت و همکاری به‌ عمل آورد، این جبهه با آمادگی کامل در راستای تحقق وحدت اصولگرایان و ارائه لیست واحد اقدام می‌کند.
انتهای پیام/ر10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول