اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی:

جبهه ایستادگی برای وحدت اصولگرایان احساس تکلیف می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: جبهه ایستادگی برای وحدت اصولگرایان احساس تکلیف می‌کند و همه تلاش خود را برای وحدت نظر به کار برده است.

جبهه ایستادگی برای وحدت اصولگرایان احساس تکلیف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالقاسم رئوفیان صبح امروز در نخستین نشست خبری جبهه ایستادگی ایران اسلامی شاخه خراسان‌رضوی که با حضور اصحاب رسانه و با شعار بصیرت ولایی، ایستادگی انقلابی و حضور سیاسی برگزار شد اظهار داشت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی پس از یک سال حضور فعال و برنامه‌ریزی شده در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی بنا را در صورت امکان بر استراتژی وحدت نهاده است.

وی ادامه داد: جبهه ایستادگی ایران اسلامی وحدت را به عنوان یک راهبرد اصلی و کلی در راستای مدل 7+8 دانسته و بنا دارد در صورت امکان استراتژی وحدت شکل گیرد و در این زمینه نیز احساس تکلیف می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی افزود: چنانچه تلاش جبهه‌ متحد اصولگرایی و سایر طیف‌های اصولگرا به نتیجه‌ای برای ایجاد وحدت حداکثری نرسد، جبهه ایستادگی ایران اسلامی فهرستی جداگانه و مستقل از سایر جبهه‌های اصولگرایی برای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی چه در تهران و چه در شهرستان‌ها ارائه می‌دهد.

رئوفیان گفت: چنانچه جبهه متحد اصولگرایی از اعضای جبهه ایستادگی ایران اسلامی به عنوان اعضا و چهره‌های اثرگذار برای ارائه لیست واحد اصولگرایان دعوت و همکاری به ‌عمل آورد، این جبهه با آمادگی کامل در راستای تحقق وحدت اصولگرایان و ارائه لیست واحد اقدام می‌کند.

وی اظهار داشت: به همین سبب هشتمین دفتر استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در خراسان‌رضوی شکل گرفته است که در آن چهره‌های مؤثر و نام آشنایی وجود دارد که نمایندگان تشکل و احزاب سیاسی هستند که در تهران مجوز فعالیت داشته و به عنوان حزب کشوری تلاش می‌کنند، در این ترکیب حضور دارند.

وی اظهار داشت: در جلسه‌ای که امروز برگزار شد آقایان حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان به عنوان رئیس شورای استانی، عباس شاملو به عنوان دبیر اجرایی و رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی، حسین رضوانی به عنوان مسئول کمیته شهرستان‌ها، محمدحسین روشنک به عنوان مسئول کمیته سیاسی و جواد نعیمی به عنوان مسئول کمیته مالی و پشتیبانی در این جبهه منصوب شدند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی افزود: هم‌چنین سیدعلی دلیری به عنوان مسئول کمیته برنامه‌ریزی، محمدرضا جلوه به عنوان مسئول کمیته ارتباطات رسانه‌ای، حمید حامد به عنوان مسئول کمیته بازرسی و نظارت در جبهه استان خراسان‌رضوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی انتخاب شدند.

رئوفیان ادامه داد: جبهه ایستادگی ایران اسلامی با این ترکیب اعضا در خراسان‌رضوی کار خود را ادامه می‌دهد و در چارچوب اساسنامه و قوانین اساسی جمهوری اسلامی ایران، در شرایط تحقق نیافتن وحدت میان طیف‌های مختلف اصولگرایی سعی در انتخاب و ارائه لیست جداگانه و قدرتمند از میان اعضای خود می‌کند.

اخلاق و معنویت ارکان گفتمان جبهه ایستادگی است

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی با بیان این مطلب که اخلاق و معنویت از ارکان اساسی گفتمان در جبهه ایستادگی ایران اسلامی است اظهار داشت: اخلاق و معنویت دو مقوله‌ای است که در حال حاضر مغفول واقع شده است و جبهه‌ها و حزب‌های مختلف باید بدانند که سیاست منهای اخلاق و معنویت راهی به جایی نمی‌برد.

وی با اشاره به وجود توطئه‌های علیه نظام افزود: جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ خود همواره با توطئه‌های مختلف دشمنان خود مواجه بوده است که این توطئه‌ها در هنگام انتخابات از شدت بیشتری برخوردار می‌شوند تا به هر شکل ممکن از حضور حداکثری مردم ممانعت به عمل آورده و میان تشکل‌ها و نامزدهای انتخاباتی ایجاد نفاق و تفرقه کرده و انتخابات را به رقابتی مبتنی بر بد اخلاقی سیاسی تبدیل کند.

رئوفیان ادامه داد: بنابراین جبهه ایستادگی ایران اسلامی معتقد است آمیزه‌ای از اخلاق، سیاست و معنویت می‌تواند سیاستی را که حضرت محمد(ص) به عنوان نخستین بنیان‌گذار دولت اسلامی و امام‌ راحل به عنوان بنیان‌گذار دولت اسلامی در زمان حاضر مدنظر داشتند به صورت عینی و عملی محقق کند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: امروزه شاهد بد اخلاقی‌های سیاسی و برچسب زدن‌های سیاسی در جامعه هستیم که این رفتارها نه تنها به ضرر جریان اصولگرایی بلکه در نهایت به ضرر نظام و ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول