اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول استانی جبهه ایستادگی:

اعتدال، خط مشی جبهه ایستادگی است

خبرگزاری فارس: مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: اعتدال، خط مشی این جبهه است و از هرگونه افراط و تفریط جدا پرهیز می‎کند.

اعتدال، خط مشی جبهه ایستادگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالقاسم رئوفیان امروز در جمع اعضای هیئت اجرایی جبهه ایستادگی گلستان اظهار داشت: جامعه، امروز به اعتدال بیش از هر چیز دیگری نیاز دارد چرا که ذائقه جامعه ما از بداخلاقی‎ها و نگاه‎های رادیکالی، تلخ است و نباید بگذاریم که جامعه از بداخلاقی‎های سیاسی آسیب ببیند.

وی تصریح کرد: این انصاف نیست که بعد از 33 سال از عمر انقلاب و رسیدن به این همه دستاورد، نمایندگان برای نشستن بر کرسی نمایندگی دعوا کنند، اتهام بزنند، به یکدیگر برچسب بزنند و چهره مقابل را تخریب کنند که اینها کاری ناشایست و ناپسند است.

مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی افزود: ما تلاشمان این است از افرادی حمایت کنیم که می‎توانند به عنوان نماینده در مجلس به وظایف خود عمل کنند و قانونی باید در مجلس وضع شود که اجرای آن جامعه را به چالش نکشد و در حد وسع دولت و قوه اجرائیه باشد و بر طبق نیازسنجی جامعه کنونی بتواند گره‎های کور را باز کرده و موانعی که برای رشد و توسعه وجود دارد برطرف کند.

رئوفیان ادامه داد: در آرایش انتخابات، اصلاح‎طلبان در جبهه مردم‌سالاری، 14 گروه فعال هستند و این گروه‌ها با پرچم مردم‌سالاری در عرصه رقابت حاضر می‎شوند.

وی ادامه داد: گرچه اصلاح‎طلبان با 14 گروه وارد عرصه انتخابات خواهند شد، جبهه ایستادگی نیز با 12 حزب وارد گود می‎شود، اما جبهه پایداری هیچگونه حزبی ندارد.

مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی خاطر نشان کرد: اگر اصلاح‎طلبان را به سه بخش تقسیم کنیم یک بخش کسانی هستند که مرزشان را با فتنه مشخص نکردند اینها در انتخابات چه با تابلو و چه بی‎تابلو نمی‎آیند گرچه آقای پزشکیان رئیس ستاد موسوی در آذربایجان شرقی همان اول تایید صلاحیت شده ولی در همانجا خرده پاها رد صلاحیت می‎شوند.

رئوفیان بیان داشت: یک عده که خیلی از اینها چهره‎های شاخصی هم نیستند بی‎نام و با چراغ خاموش مخصوصاً در شهرستان‎های کوچک که ممکن است رای بیاورند برای رقابت انتخابات وارد می‎شوند.

وی ابراز داشت: عده‎ای هم پرچم بلند کردند که ما با آنها هم مشکلی نداریم چون باید عرصه رقابت در انتخابات فراهم باشد.

مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان برای رقابت نباید مرعوب شوند و ما نیز نباید همه اصلاح‎طلبان را با چوب بی‎اعتمادی بزنیم و معتقدیم در جبهه اصلاحات نیز افرادی هستند که در مقابل جبهه اصولگرایی به لحاظ شخصیتی نمره بیشتری می‎گیرند، لذا اینها هم در رقابت انتخابات وارد می‎شوند.

مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی همچنین ادامه داد: گلستان هفتمین استانی است که در آن جبهه ایستادگی شکل گرفته است.

رئوفیان ابراز داشت: جبهه ایستادگی در استان‎های خراسان جنوبی، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان‎رضوی، آذربایجان‎شرقی و گلستان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: ما اصراری بر اینکه نماینده ما در جبهه متحد حضور یابد، نداریم و نخواهیم داشت چون معتقدیم که نباید خودمان را تحمیل کنیم.

مسئول استانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی خاطر نشان کرد: حرکت جبهه ایستادگی ایران اسلامی مبتنی بر اخلاق، معنویت توام با سیاست است و رمز ماندگاری این جبهه نیز بر همین مبناست که اگر جز این باشد دیگر ارزشی نخواهد داشت.

ابراز داشت: ما معتقدیم در آینده عزیزان در می‎یابند که ای کاش جبهه ایستادگی می‎آمد و ما از آنها می‌خواستیم، از این‌رو انتخابات تک‎فهرستی که اخیراً تیتر یکی از روزنامه‎ها نیز بود به نفع ایران نیست.

رئوفیان گفت: ما به لحاظ شخصیتی با افراد جبهه پایداری مشکلی نداریم بلکه در جایگاه حقیقی به نتیجه نمی‎رسیم.

وی در پاسخ به این سوال که جریان انحرافی چه کسی است، اذعان داشت: مگر زمانی که صحبت از جریان انحرافی به میان آمد آیت‎الله مصباح آن را خطرناک‎تر از فتنه اعلام نکرد، برخی در مجالس سخن به میان آوردند با بیان رفتارها و مواضع باید خودتان ببینید که چه کسی در ذهنتان تداعی می‎شود.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول