اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 124

لیست انتخاباتی جبهه ایستادگی در مازندران نهایی می‌شود/ 85 درصد لیست نهایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری جبهه ایستادگی مازندران گفت: لیست جبهه ایستادگی برای انتخابات مجلس در مازندران تا سه روز آینده نهایی می‌شود.

لیست انتخاباتی جبهه ایستادگی در مازندران نهایی می‌شود/ 85 درصد لیست نهایی شد

غلامعلی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در شهرستان ساری رویکرد جبهه ایستادگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را اصولگرایی عنوان کرد.

وی با تاکید بر این نکته که در رویکرد جبهه ایستادگی نه تندرویی را قبول داریم و نه کندرویی مورد پذیرش است، خاطرنشان کرد: سیاست جبهه در انتخابات، تعادل در سیاست‌گذاری‌ها و خط ‌ومشی‌های سیاسی و انتخاباتی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جبهه ایستادگی مازندران منشور جبهه ایستادگی را در 12 عنوان دانست و تصریح کرد: در این منشور، دارا بودن سابقه روشن در مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، التزام به قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه، اعتقاد راسخ به منشور اصولگرایی مورد نظر مقام معظم رهبری، خوشنامی، عدم اشتهار به ثروت‌اندوزی و دنیا طلبی، عدم همکاری با جریان فتنه، پرهیز از تندروی و پراکنده‌سازی نیروهای انقلابی، عدم وابستگی به جریان انحرافی، اشتهار در امانت‌دار بودن، داشتن تخصص لازم مرتبط با نظام قانونگذاری و پارلمانی و همراهی با دیدگاه‌های جبهه ایستادگی در مسایل سیاسی، درج شده است.

وی اضافه کرد: تمام کسانی که در لیست جبهه ایستادگی قرار دارند باید به منشور جبهه پایبند باشند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جبهه ایستادگی مازندران با اعلام اینکه لیست جبهه ایستادگی برای انتخابات مجلس در حال نهایی شدن است، بیان داشت: برخی از افراد برای قرارگرفتن در لیست ملاحظاتی دارند که باید رعایت شود.

رنجبر با اشاره به اینکه 85 درصد لیست در مازندران نهایی شده، اطلاع‌رسانی دقیق و ذکر اسامی در لیست جبهه ایستادگی را به دو تا سه روز آینده موکول کرد.

وی با تاکید بر اینکه در این مقطع بنای ذکر نام منتخبان در لیست را نداریم، اذعان داشت: لیست جبهه ایستادگی برای انتخابات مجلس تا سه روز آینده نهایی می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول