اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

نماینده مجلس باید کارآمد و متعهد باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: جریان‌های انتخاباتی به دنبال فردی باشند که کارآمد و متعهد باشد.

نماینده مجلس باید کارآمد و متعهد باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: امروز پس از 33 سال که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد برای حوزه و دانشگاه این مسئله مسلم شده که اگر بخواهیم در دنیا مترقی باشیم باید به تحقیق و پژوهش اهمیت بدهیم.
وی با بیان اینکه چهره‌های بزرگ ادبیات کشور، علما و اندیشمندان از پرورش یافتگان حوزه علمیه هستند، افزود: منافقان به خاطر اینکه دیدند خطر از ناحیه کسانی است که به دنبال ایجاد وحدت در بین حوزه و دانشگاه هستند، شخصیت‌های بزرگ جهان اسلام مانند شهید آیت‌الله مفتح را ترور کردند.
خطیب جمعه جهرم با اشاره به همکاری حوزه و دانشگاه در برگزاری دومین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در جهرم بیان داشت: امیدواریم که با همت و تلاش فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی هرچه بیشتر بتوانیم این وحدت را حفظ و به قله‌های پیشرفت و تعالی دست یابیم.
دژکام با بیان اینکه اگر بناست وحدت ایجاد شود باید اخلاق را مدنظر قرار دهیم، گفت: تنها با علم نمی‌توان به درجات عالی رسید بلکه علم و اخلاق زمینه رسیدن به این درجات است.
امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در انتخابات یک نگاه از بیرون و داخل کشور به مردم و جامعه است و جریان‌های انتخاباتی به دنبال فردی باشند که کارآمد و متعهد باشد.
این مسئول با بیان اینکه نماینده مجلس باید خدمت را به کشور، استان و شهرستانش عرضه کند، تصریح کرد: اگر فرد توانمندی به مجلس راه یابد کشور ما ضرر نکرده و این مهم باید به عنوان فرهنگ جامعه ایرانی باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول