اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مجلس کارآمد با انتخاب کاندیداهای اصلح محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: با انتخاب نمایندگانی اصلح مجلسی مقتدر و کارا تشکیل و زمینه پیشرفت و توسعه بیش از پیش ایران فراهم می‌شود.

مجلس کارآمد با انتخاب کاندیداهای اصلح محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حمزه‌علی علیخانی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای شهر بلبان‌آباد در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: اقتدار و عظمت ایران و ملت به خاطر خون شهداست و حرکت در این مسیر زمینه استمرار آن را میسر می‌سازد.

وی از شهدا به عنوان صاحبان واقعی انقلاب اسلامی نام برد و افزود: تنها با تاسی از شهدا و حرکت در مسیر اهداف و آموزه‌های ارزشمند آنان است که حراست و حفاظت از ارزش‌های این انقلاب الهی امکان‌پذیر خواهد بود.

‌به گفته وی انقلاب اسلامی ایران در راه رسیدن به اهداف والای خود که زنده‌ نگه داشتن ارزش‌های اسلامی است شهدای زیادی را تقدیم کرده است و امروز زنده‌ نگه داشتن یاد شهدا این ارزش‌ها را برای نسل جوان یادآوری می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را وظیفه همگان دانست و گفت: آشنا کردن نسل جوان با افتخارآفرینی شهدا نتایج مطلوبی دارد و آنان را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

علیخانی اضافه کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید منتقل شود، انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های دشمنان برای همیشه مصون خواهد ماند.

به گفته وی انقلاب ارزشی ایران بر پایه همین مبانی و اصول بنا نهاده شده و شهادت بزرگ‌ترین افتخاری است که در نظام اسلامی همیشه به آن تأکید شده و از آن به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند یاد می‌شود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان به منظور جلوگیری از ترویج این فرهنگ غنی و ارزشی افزود: توطئه‌های دشمنان در طول این سال‌ها همواره به دلیل بصیرت دینی و سیاسی ملت و راهنمایی‌های حکیمانه مقام معظم رهبری خنثی شده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از شهدا به عنوان با فضیلت‌ترین قشر جامعه نام برد و برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا را زمینه‌ساز تقویت این فرهنگ متعالی دانست و خاطر ‌نشان کرد: شهادت برترین فرهنگ برگرفته از مکتب عاشورا و اسلام ناب است که هیچ‌ وقت رنگ و بوی کهنگی به خود نمی‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به موج بیداری‌ اسلامی امروز در منطقه اشاره کرد و گفت: بدون شک انقلاب‌های منطقه با تاسی و الگوگیری از انقلاب ارزشمند ایران در حال شکل‌گیری است.

به گفته علیخانی، هر چند دشمنان ایران همواره منکر الگوگیری این انقلاب‌ها از انقلاب اسلامی هستند، امام آنچه امروز در جهان در حال وقوع است تحقق بیانات امام راحل مبنی بر صدور انقلاب به سراسر جهان است.

وی پیشرفت‌های همه‌جانبه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را از مهم‌ترین عوامل الگوگیری انقلاب‌های اخیر از ایران اسلامی دانست و ادامه داد: آنچه دشمن در طول 33 سال عمر با برکت انقلاب از ان واهمه و ترس داشت امروز تحقق یافته و انقلاب الهی و دینی ما به سراسر جهان صادر شده است.

علیخانی در پایان بر برگزاری این یادواره‌ها تاکید کرد و گفت:‌ برگزاری یادواره شهدا باید در طول سال به صورت مستمر برگزار شود و تنها به ایام خاصی خلاصه نشود.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس تاکید کرد و افزود: انتخاب آگاهانه و هوشمندانه کاندیداها توسط مردم تشکیل یک مجلس توانمند با تمام مولفه‌ها خواهد بود.

به گفته وی انتخاب کاندیداهای مقید به دین اسلام و نظام ارزشی می‌تواند در تشکیل مجلسی توانمند فردا را تضمین کند و این تنها با حضور گسترده و با بصیرت اقشار مختلف در سراسر کشور امکان‌پذیر خواهد بود.

علیخانی حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را مایوس کننده دشمنان دانست و گفت: مردم با حضور چشمگیر خود در انتخابات بار دیگر بر ارزشی بودن انقلاب اسلامی مهر تائید زده و موجب ناامیدی و یاس بیش از پیش دشمنان این نظام الهی خواهند شد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول