اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 24

با مجلس کارآمد مطالبات مردم رنگ تحقق به خود می‎گیرد

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان گفت: زمانی ‎که نمایندگان ولایت‌مدار و کارآمد وارد خانه ملت شوند مسلما مطالبات مردم رنگ تحقق به خود می‎گیرد.

با مجلس کارآمد مطالبات مردم رنگ تحقق به خود می‎گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی عصر یکشنبه در جمع اصولگرایان استان گلستان اظهار داشت: انتخاب درست و آگاهانه مردم، برای شکل‎گیری مجلس متخصص و کارآمد بسیار مهم است.

وی در خصوص خطر جریان فتنه و انحرافی برای به چالش کشیدن مسیر انقلاب تصریح کرد: مردم ایران همواره ثابت کرده‌اند که ولایت‌مدار هستند و این مشخصه را در فتنه 1388 با یک اشاره رهبری ثابت کردند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان یادآور شد: ملت ایران به این نظام و انقلاب علاقمند هستند و به موقع جواب دشمن را می‎دهند و طبیعی است که عده‎ای می‎خواهند آب در آسیاب دشمن بریزند اما راه به جایی نخواهند برد و باید این آرزوی‎شان را به گور ببرند.

جمشیدی بیان کرد: جریان فتنه و انحرافی می‎خواهند که نظام جمهوری اسلامی، دین، خدا، پیغمبر (ص) و ائمه (ع) نباشد، آنها رسما موضع‎شان را اعلام کردند و همیشه جریان حق علیه باطل نیز وجود داشته لذا حق‎مداران، ولایت‌مداران، دین‎مداران و خدامداران باید از تاریخ درس عبرت بگیرند و حواس‌شان را جمع کرده و با یکدیگر متحد و متفق شوند در این صورت موفقیت همراه آنان خواهد بود.

وی به ویژگی‎های نمایندگان مجلس نهم اشاره و عنوان کرد: همانطور ‎که مقام معظم رهبری اعلام کردند، نمایندگان نباید به دنبال مال و ثروت، شهرت و مقام باشند بلکه باید خدوم، صادق، با ‎ایمان و نخبه باشند، درد مردم را بفهمند و به دنبال درمان آن باشند و دنیا نیز در مقابل چنین مجلسی، واکنش نشان می‎دهد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان متذکر شد: هر حزب، گروه و تشکلی که در راستای ولایت‌مداری حرکت کند بی‎شک در پرشور کردن انتخابات بی‎تاثیر نخواهد بود.

جمشیدی در خصوص وعده‎های کاندیداها برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات بیان داشت: وعده‎های کاندیداها باید توأم با عمل باشد و نباید قولی داده شود که توانایی انجام آن وجود ندارد چه بسا این وعده‎های ‎بی‎عمل، مردم را نسبت به نظام و فرد بدبین می‎کند.

وی اظهار داشت: زمانی ‎که نمایندگان توانایی‎های واقعی‎شان را بگویند یقینا مردم هوشیارتر، تیزبین‎تر و قاطعانه، افراد شایسته را گزینش و تعیین می‎کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول